Niet tevreden over telefoon, is er ruil mogelijkheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietzoslim90

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
Hallo iedereen,

Afgelopen zaterdag heb ik een sony ericson satio bij me abbonoment gekregen die ik heb verlengd. Toch vind ik het toestel niet zo fijn met de mogelijkheden en ook heb ik dat die 2x een soort crash gaf. (blokjes en toen uitvallen).

Dus kortom heb ik spijt dat ik voor deze mobiel gekozen heb en niet voor een andere telefoon. Nu is mijn vraag, is het eigelijk mogelijk als je abbo verlengt hebt om de telefoon te ruilen (de abbo blijft gewoon hetzelfde) alleen de mobile wordt dan veranderd of mag je nooit ruilen met abbonoments? ik heb hem btw. gekocht bij belcompany in de winkel.

Ik hoop op een reactie terug,

mvg,
nietzoslim90

Laatst bewerkt:
Via internet mag je binnen 7 dagen een aankoop ongedaan maken. Dus dan had je een mogelijkheid gehad.
Via de winkel heb je die mogelijkheid niet. immers heb je dan het toestel al kunnen zien.
Zie hier het voordeel van kopen via internet

Je zou natuurlijk met de vraag naar belcompany kunnen gaan. Ik geef je alleen een kleine kans.
Ik heb trouwens wel eens gehoord van een beleid dat je een toestel binnen een korte periode terug kan brengen. Dat was bij belcompany. Maar of die periode na een week nog geldig is???

BelCompany omruilen

Beste klant,

Bij BelCompany heb je de mogelijkheid je mobiele telefoon binnen 2 weken na aankoop te ruilen, hier zijn de volgende voorwaarden op van toepassing:

- Toestel & doos/verpakking moet compleet / onbeschadigd zijn
- Geld niet voor prepaid toestellen
- Geld niet voor de iPhone & laptops

Voor het omruilen dien je de kassabon en een geldig legitimatiebewijs mee te nemen naar de winkel.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

Bedankt voor jullie reacties :thumb: het is inderdaad gelukt om het toestel te ruilen (had alles nog compleet en zelfs een paar kabels nog niet eens uit het plastic zakje gehaald!

vraag is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan