niet verwijderbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

josti

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
kheb een probleem, weet niet of hij in dit onderwerp past maar goed. een bestandje, een foto, gedowlaod van internet kan ik niet meer verwijderen. als ik rechter muisknop klik krijg ik alleen maar "voorbeeld, bewerken, kopieren naar,afdrukken en kopieren met" hij is niet te verwijderen wat moet ik doen ik wil hem weg hebben...groet joost

Dus op DEL klikken werkt niet, en naar prullenbak slepen ook niet?
Wat voor melding krijg je precies?

ja ik krijg helemaal geen bericht. en slepen en op DEL drukken heeft inderdaad geen zin. heb je mss suggesties wat ik moet doen??
greetz

Geplaatst door Freakiej
Dus op DEL klikken werkt niet, en naar prullenbak slepen ook niet?
Wat voor melding krijg je precies?

ja ik krijg helemaal geen bericht. en slepen en op DEL drukken heeft inderdaad geen zin. heb je mss suggesties wat ik moet doen??
greetz

OPlossing die altijd werkt, gewoon verwijderen onder dos.

OPstarten in dos mode, naar de betreffende map gaan, delete naam bestand.

Geplaatst door karine
OPstarten in dos mode, naar de betreffende map gaan, delete naam bestand.

dat van jou hoef ik al niet te doen . kheb het al opgelost...dank voor de hulp!! met vriendelijke groeten joost

Dus bestandje/foto selecteren en dan linksboven op Bestand klikken en dan op Verwijderen lukt ook niet?

Geplaatst door karine
Hoe heb je het dan verwijderd ?

een nieuwe map gemaakt. daar alle bestanden BEHALVE dus de gene die niet weg te krijgen is in die nieuwe map stoppen en dan de map met dat ene foute bestandje helemaal in de prullebak gooien. opgeruimd staat netjes!!
groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan