JeroenVinke
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 15 mrt 2009
Ik heb een probleempje met mijn computer namelijk spyware/virus. Dit kreeg ik doordat ik een mailtje kreeg van een reclame bedrijf en hem opende en kreeg meteen een popup met Warning!!! Your computer shows various signs of .... (meer weet ik niet meer..) en ging gelijk MBAM downloaden en spyware doctor. Met spyware docter en MBAM gescanned, maar geen resultaten. Mijn bestand uit de windows map namelijk svchost.exe probeert internet explorer te openen en gelijk weer naar een site gaan met dat vervelende popup waardoor je een virus krijgt. Ik heb het volgensmij nog niet op mijn computer maar in ieder geval probeer IETS op mijn computer naar die site te gaan en laat svchost.exe het uitvoeren. Volgensmij heeft het virus dit nog niet kunnen installeren omdat ik zo snel mogelijk op kruisje heb geklikt en nog geen programma heb zien installeren.
Hieronder staat mijn Hijackthis logje en als u nog meer nodig bent hoor ik het graag!
Vriendelijk bedankt,
Jeroen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 13:29:32, on 15-3-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000)
Boot mode: Normal
Hieronder staat mijn Hijackthis logje en als u nog meer nodig bent hoor ik het graag!
Vriendelijk bedankt,
Jeroen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 13:29:32, on 15-3-2009
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000)
Boot mode: Normal
Laatst bewerkt door een moderator: