Niet weergeven van sommige internet-sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

marlos

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Dag Allemaal,

Mijn probleem heb ik in dit subforum geplaatst, hoewel ik hier niet zeker van ben. Het gaat in elk geval om het volgende:
als ik sommige website opstart (bijv. NOS-journaal of folder van Expert) gebeurt er niets en zie ik een kruisje in beeld. Zou dit te maken kunnen hebben met een bepaald beveiligingsniveau onder Windows7? Wij hebben de PC enkele maanden. Bij de vorige PC (Windows XP) trad dit probleem niet op.

Bij de Expert-folder zie ik in beeld staan: een rood kruisje in een verder wit scherm.

Bij het NOS-journaal moet ik Adobe Flash Player installeren. Als ik dit echter via de site van Adobe wil doen (ik druk op Download) gebeurt er niets........

Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank voor jullie tips!

groeten Martijn

Internet-explorer......... een poos terug moest ik voor een browser kiezen en nu staat er wel " 64-bits" tussen haakjes........ zou het daar mee te maken kunnen hebben?

gr. Martijn

heb je dan 64 bit windows en 64bit systeem?????

ik zou voor browser firefox gaan ideaal gewoon

uh......... ik heb Windows7, maar die " bits" begrijp ik nooit zo........ Met onze vorige PC hadden we met Internet Explorer ook nooit problemen........ Dat moet toch op te lossen zijn? Een instellng wijzigen misschien?:rolleyes:

Er bestaat geen goeie 64bit versie van Flash.
Als je Internet Explorer gebruikt moet je dus inderdaad gewoon Internet Explorer starten en niet Internet Explorer (64-bits)

ik heb wat gegoocheld en de 64-bits-versie is er nu af. De folders krijg ik nu inderdaad wel geopend, met de gewone Internet Explorer!
Bedankt...... ik ga nog Uitzending gemist testen........:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan