niet weg te krijgenTrojanDownloader.Win32.Swizzor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Amreg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Amreg

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2001
Telkens als ik de pc opstart krijg ik de melding dat er een fout in internet explorer is opgetreden.
Als ik dan op oke klik krijg ik een scherm van microsoft met de melding dat ik een TrojanDownloader.Win32.Swizzor op de pc heben dat ik de software moet verwijderen die dit probleem veroorzaakt maar ik weet niet wat het nou precies veroorzaakt.
Ze adviseren search en destroy en ad aware.
Die heb ik al heel lang op mijn pc staan en vinden dit niet.
Ik hen dus Spyware doctor en hitman pro erop gezet.
Hitmanpro vind heel veel spyware en verwijderd dat dan ook maar na opstarten ven de pc heb ik weer die melding.
Wie weet raad?
b.v.d.

Germa

soms heb je ook progs die van internet spyware gaan halen.
hitman weet op een of andere manier dat prog niet te vinden en verwijdert alleen de spyware die hij kent.
Waarschijnlijk is de oplossing wachten tot er updates zijn of een hjack log of is zien of je het in systeem32 map vind.

Geplaatst door lamp
of is zien of je het in systeem32 map vind.

In System32 zul je dit niet vinden. En het lijkt me ook niet erg raadzaam mensen te gaan aanraden in de System32-map te gaan knoeien, want voor je het weet worden belangrijke systeembestanden verwijderd.

Is dat dan msn 6.2 die ik in Configuratiescherm-Software zie staan?

Nee. Messenger Plus is een ander programma dan MSN 6.2.

Kun je Messenger Plus niet vinden, plaats dan meteen maar een HijackThis-log. Het is ook wel op te lossen zonder eerst Messenger Plus te verwijderen.

nee, het gaat echt om het msn plus pakket
er staat moet dan msn messenger plus! (met uitroepteken) in je software lijst staan

succes

Rob

Nee niet te vinden in de software lijst en ook niet in Start-Programma's.
Ik zal even een logje maken en plaatsen en ben benieuwd of er iets fouts staat daar ik op de hijack site bij analise niets rood heb staan.
Jullie horen nog of het opgelost kan worden bedankt voor de reakties alvast.

Groetjes van Germa

als het probleem weg is, probeer een firefox, dit geeft minder problemen en surft sneller

succes

Rob

Rob

Ik heb firefox al maar als ik dan naar de rabobanksite moet kan ik er niet mee internetbankieren dus vandaar dat ik toch IE moet gebruiken. Ik had hun eens gebeld omdat ik een foutcode kreeg.
Zegt die medewerker van de helpdesk dat cookies aan moeten staan en dat voor een Bank.
Vind ik heel slecht hoor.

Ik heb hetzelfde met FORTIS, maar zij gaan binnenkort over op een ander systeem, dus dan wordt ie gewoon standaard

ik heb fire fox nu als snelstartknop en IE alleen voor bankzaken...

het is inderdaad treurig, maarja je heb weinig keus...

Groet

Rob

Geplaatst door buffy

In System32 zul je dit niet vinden. En het lijkt me ook niet erg raadzaam mensen te gaan aanraden in de System32-map te gaan knoeien, want voor je het weet worden belangrijke systeembestanden verwijderd.

Tja je moet zien welk de nieuwste zijn en als je geen prog hebt geinstalleerd hebt dan ben je bijna zeker dat het spyware of een virrusen is en het dan nog is een rare naam heeft bv sex.exe :p dit werkt natuurlijk alleen voor de simpel geschreven progs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan