niet werkende floppy

Status
Niet open voor verdere reacties.

krako

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2005
Berichten
6
Wie weet of dit moederbord : Asus A7N8X-X (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio, LAN) een floppy ondersteunt?(ondanks een goede werkende floppy en de juiste bekabelingen krijg ik mijn floppy niet aan de gang.)Systeem geeft aan dat de floppy juist werkt maar dat is niet zo.
Hij wordt wel herkent in de software (XP) en ook in de Bios.
 
Geplaatst door krako
Wie weet of dit moederbord : Asus A7N8X-X (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio, LAN) een floppy ondersteunt
Dat je floppydrive het niet doet wisten we al; dat heb je hier al gemeld.
Je bent nu aan het crossposten en dat is verboden.:(
Het antwoord op je vraag is overigens ja, dat moederbord ondersteunt een floppy.
Waarom ie het desondanks niet doet zou ik echt niet weten. Is meer iets voor de echte techneuten hier.

Guus.
 
In welke thread moeten we nu verder gaan???.

Zal hier maar antwoorden.

Heb je de floppy al getest op een ander PC?
Dat je floppy als ok wordt beschouwd heeft enkel te maken met het feit dat de kabels goed zijn aangesloten.
Dat sluit dus niet uit dat er toch in het lezer-en of schrijf gedeelte nog een fout zit.
 
Geplaatst door vanzwam
In welke thread moeten we nu verder gaan???.

Zal hier maar antwoorden.

Heb je de floppy al getest op een ander PC?
Dat je floppy als ok wordt beschouwd heeft enkel te maken met het feit dat de kabels goed zijn aangesloten.
Dat sluit dus niet uit dat er toch in het lezer-en of schrijf gedeelte nog een fout zit.
Ja op een andere pc werkt hij wel .
 
Probeer nog even met een ander voedings kabeltje. Anders zou ik het ook niet meer weten.
 
Mischien een domme vraag maar met hetzelfde floppie.
 
Mischien dat --->> DIT <--- topicje je kan helpen, er wordt een vergelijkbaar probleem besproken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan