fbijltje
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mei 2004
Hoi,
Ik heb 2 excel bestanden. Bestand 1 bestaat uit 1 sheet die steeds vernieuwd wordt. De gegevens van deze sheet moeten dan verwerkt worden in het andere bestand (bestand 2). Nu heb ik een macro gemaakt via tools-->macro-->record new macro.... De sheet van bestand 1 wordt keurig netjes in bestand 2 gezet...althans bij het opnemen geen enkel probleem.
Bestand 1 = excelgen.xls met sheet "excelgen" en in bestand 2 (Spelersindeling_...) is de macro opgenomen.
Resultaat:
De macro blijft "steken" na het openen van excelgen.xls zonder verdere fout- of andere melding.
Wat gaat er niet goed?
mvg Frans
Excel 2003 op en Windows XP systeem.
Ik heb 2 excel bestanden. Bestand 1 bestaat uit 1 sheet die steeds vernieuwd wordt. De gegevens van deze sheet moeten dan verwerkt worden in het andere bestand (bestand 2). Nu heb ik een macro gemaakt via tools-->macro-->record new macro.... De sheet van bestand 1 wordt keurig netjes in bestand 2 gezet...althans bij het opnemen geen enkel probleem.
Bestand 1 = excelgen.xls met sheet "excelgen" en in bestand 2 (Spelersindeling_...) is de macro opgenomen.
Resultaat:
Code:
Sub Macro3()
'
' Macro3 Macro
' Macro recorded 10/10/2012 by Frans van Bussel
'
'
Workbooks.Open Filename:="D:\Temp\excelgen.xls"
Sheets("excelgen").Select
Sheets("excelgen").Copy After:=Workbooks( _
"Spelersindeling_Wedstrijden_Adressen2012_2013.xls").Sheets(5)
End Sub
Wat gaat er niet goed?
mvg Frans
Excel 2003 op en Windows XP systeem.
Laatst bewerkt door een moderator: