Niet werkende Philips VOIP3211S/21 Skype phone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xinne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Beste allemaal,

Ongeveer een week geleden heb ik een skype telefoon gekocht, die de volgende kuren heeft:
Als ik de software heb geïnstalleerd, ziet skype hem niet als een audio apparaat, maar alleen als een apparaat om gesprekken mee te accepteren of te beeindigen.
Het komt er dus op neer dat ik wel iemand kan bellen en kan opnemen, maar vervolgens de audio van mijn pc wordt gebruikt.

Op een ander forum was er ook iemand met dat probleem, en werd een Sitecom USB 2.0 4 port pci card (CN-029) aangeraden, en was het probleem verholpen. Ook ik heb deze kaart gekocht, maar die maakte het probleem alleen nog maar erger.
Als ik de bijgeleverde software installeer en de pc opnieuw opstart, zou de wizard moeten zeggen "installatie voltooid", maar bij mij begint hij weer opnieuw met installeren.
Toen had ik de nieuwste versie van dit programma gedownload van de sitecom site, maar toen kwam het blue screen of death en bootte mijn pc niet meer. verholpen door het laatste herstelpunt terug te zetten.

Heeft iemand dit probleem ook, of heeft iemand een oplossing? ik hoor het graag!

Xinne

Laatst bewerkt:
Goedenavond

Ik heb hetzelfde probleem met mijn nootbook. Op een ander nootbook was het installatie gebeuren binnen 2 minuten gedaan.
Ik heb meer problemen met usb aansluitingen, zoals een usb2 hub, de webcam

dus ik zit ook te zoeken naar een oplossing

Hoe bedoel je, de installate van de skypephone? of die van de usb-hub?(wat me sterk lijkt, aangezien het een pci-kaart is:D)

Onlangs is de hub het in de loop van de dag het gaan doen, ik weet niet waardoor. ook kan ik nu via skype bellen. Het enige punt is dat als ik online een filmpje bekijk met windows mediaplayer, en tegelijk ook aan het bellen ben met de telefoon, het geluid van het filmpje niet uit mijn boxen, maar uit de telefoon komt:confused::eek:! kan je ook bij mediaplayer een geluidsapparaat instellen, en zoja, waar?

Xinne

Ik heb gewoon last. nou ja irritant... van alles wat ik aan de USB poort wil hangen
Behalve printer, en externe HD , die doen het prima, maar webcam, skype phone, webcam, usb2 hub, worden niet gezien en windows vraagt telkens in de wizzard om het intalleren van een driver. terwijl de software automatisch installeerd.

Dus kwam ik na lang zoeken bij deze topic uit :confused:
En ik bedoelde dat een usb aparaat dan wel werkt op een andere PC:D
vanavond heb ik wel gevonden dat ik een HOTFIX van MS moet hebben
Nu maar weer zoeke waar ik deze kan vinden

groetjes
Ans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan