ik heb sinds enkele maanden last van het feit dat mijn pc soms geen geluid meer afspeelt of soms zelfs geen audio/video bestanden wil afspelen... ik heb al gemerkt dat dit in samenwerking gaat met de geinstalleerde falsh-plugin of enige andere flash-dinges (niet zeker wat precies)... :s
heeft iemand hier al enige ervaring mee gehad ofzo?
ik heb mijn pc al regelmatig opgekuist gehad (dacht dat het aan een te volle harde schijf lag ofzo)
ik heb mijn pc ook al volledig gescand gehad... niets gevonden...
soms heb ik er ook helemaal geen last van... soms valt het om de zoveel minuten uit...
verschrikkelijk als ik op youtube filmpjes wil bekijken... dan moet is op mijn geluidspictogram rechtermuisknop doen > volumemixer openen... en dan op dat pictogram eens klikken... dan komt mijn geluid soms terug... maar soms ook niet...
ik gebruik windows 7 home premium...
als browser google chrome omdat ie9 totaal niet naar behoren werkte
ik ken nu ondertussen al redelijk wat van pc's af (al hier en daar wat probleempjes gehad) maar dit...
hopelijk kan er iemand mij helpen... ik word er echt gek van
MVG
Robin
heeft iemand hier al enige ervaring mee gehad ofzo?
ik heb mijn pc al regelmatig opgekuist gehad (dacht dat het aan een te volle harde schijf lag ofzo)
ik heb mijn pc ook al volledig gescand gehad... niets gevonden...
soms heb ik er ook helemaal geen last van... soms valt het om de zoveel minuten uit...
verschrikkelijk als ik op youtube filmpjes wil bekijken... dan moet is op mijn geluidspictogram rechtermuisknop doen > volumemixer openen... en dan op dat pictogram eens klikken... dan komt mijn geluid soms terug... maar soms ook niet...
ik gebruik windows 7 home premium...
als browser google chrome omdat ie9 totaal niet naar behoren werkte
ik ken nu ondertussen al redelijk wat van pc's af (al hier en daar wat probleempjes gehad) maar dit...

hopelijk kan er iemand mij helpen... ik word er echt gek van
MVG
Robin