Niets functioneert meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

CMontes

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2005
Berichten
68
Geachte mensen van helpmij. Ik zit hier met een flink probleem.

Sinds net deed ik de computer aan die mij inlogde op de computer zelf. Ik wou MSN opstarten wat het niet deed. Zoveelste gezeik met keypoorten dacht ik. Maar nee, ik kan mijn virusscanner ook niet updaten aangezien hij ook een fout gaf. Netwerk herstellen lukt me met geen mogelijkheid en ook een windows update kan ik ineens niet meer doen. Ik probeer allerlei oplossingen te bedenken maar kom er niet uit.

Verder is mijn tijdklok ineens heel anders. Ik kan de klok ook met geen mogelijkheid wijzigen van 8-12-2014 naar de dag van vandaag.

Kan iemand mij vertellen wat hier in godesnaam aan de hand is? En alsjeblieft de oplossing hiervoor.

Echt eeuwig dank dan hoor!!
 
heb je afgelopen dagen mischien iets gedownload wat een virus kan zijn
of je bent mischien in aanraking gekomen met malware
 
Nee, nou ik denk dat ik de oorzaak al weet. Op een gegeven moment ging mijn PC niet goed opstarten en deed ik dus een reset. Toen kreeg ik zo'n BIOS melding dat het overklokken mislukt was. Nooit uitgevoerd of iets dergelijks. Wellicht dat mijn kloktijd van de PC toen op een andere datum was gezet.

Oplossing: Klok tijd goedzetten. Van 8-12-2014 naar vandaag en het probleem was weer verholpen. Snap niet waarom MSN dan niet werkte maar vind het wel best.


Deze kan dicht;). Bedankt voor de hulp in ieder geval (en het meedenken).
 
Hoi,
bedoel je dat je de tijd en datum in het Bios hebt veranderd?
 
Op de 1 of andere reden toen de computer vastliep bij het laden van W7 drukte ik op de reset knop. Toen kreeg ik een melding dat ik de CPU aan het overklokken was. Wat dus uiteraard niet het geval was. Toen gewoon op de computer zelf de klok weer goed gezet (niet in BIOS) en toen was het probleem verholpen.
 
Verder is mijn tijdklok ineens heel anders. Ik kan de klok ook met geen mogelijkheid wijzigen van 8-12-2014 naar de dag van vandaag.
Vanwege deze regel in je vraag.
 
Ja op de 1 of andere reden kon ik em niet zomaar aanpassen nee. Gelukkig later wel.
 
Tja... Win7... klinkt als een redelijk nieuwe PC... Ik had dit verschijnsel eerder (vreemde datum/tijd, overclock waarschuwing) en toen bleek de BIOS batterij op apegapen te liggen.... na vervanging van de batterij niet meer voorgekomen.....

Hoeft hier niet aan de orde te zijn.... maar stel dat het weer voorkomt.... keep it in mind...
 
Sneller typen Erpcity:D:D

Dit zijn wat mij betreft duidelijk symptomen van de batterij.
Msn kan je niet aanmelden als tijd niet goed staat.Ook updaten van een virusscan en windows kan ook niet.
Je cpu melding krijg je van dus verkeerde biosinstellingen.
 
Misschien domme vraag hoor, maar hoe vervang ik in hemelsnaam de batterij bij de BIOS. Ik heb niet eens een idee hoe dat er uit ziet xD.

Toch bedankt voor de tip;). Gebeurd zeer sporadisch dat ik opstart problemen heb btw.
 
Is een platte knoopcel.
Die neem je onder de arm mee naar een pc boertje en je krijgt na betaling van hem een juiste mee.

[smallIMG]http://www.technibble.com/articlecontent/2007/12/remove-battery.jpg[/smallIMG]
 
Laatst bewerkt:
Een dikke vette .... voor jullie hulp!!:D. Merci!

thanks-for-add15.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan