niets meer downloaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter midem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

midem

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2001
hallo,sinds kort kan ik niets meer downloaden,geen foto s meer bekijken op site s,niet meer kunnen inloggen op mn bank.Heb geprobeerd om te formateren maar is afgebroken omdat windows met iets bezig was(snap r niets van)maar krijg windows 98se er dus niet af om er opnieuw op te zetten.Virusscanner haalt ook niets uit,alles geprobeerd..ik weet het niet meer...wie heeft de gouden tip? groetjes en alvast bedankt

Je zou eens kunnen proberen om de computer in veilige modus (f8) op te starten en dan scannen of er virussen op je systeem staan.

Is dit niet het geval start je computer overnieuw en en houdt f8 in gedrukt dan komt er een keuze menuutje en dan kan je kiezen om in dos op te starten en daar zou je misschien format c: kunnen doen.Lijkt me sterk dat hij daar al een bericht geeft dat het niet kan omdat het systeem in gebruik is..

Succes :thumb:

Ps. stel wel je noodzakelijke bestanden veilig voordat je format.

De F8 truk is volgens mij alleen voor XP en dit gaat over 98.
Wil je formateren en alles er opnieuw opzetten?
zorg dan voor een bootdisk en start daarmee op dan kies je ook voor cdrom ondersteuning.
CD van 98 erin en dan eerst formatteren en dan installeren.

Geplaatst door puppie
De F8 truk is volgens mij alleen voor XP en dit gaat over 98.
F8 werkt ook voor Win98(se), gister nog bij iemand moeten gebruiken, omdat ik anders de Spyware niet weg kreeg met Ad-aware.:p

@Midem,
probeer je soms te formateren in Windows zelf. Gezien er wordt aangegeven:
Heb geprobeerd om te formateren maar is afgebroken omdat windows met iets bezig was
Dat gaat inderdaad niet lukken. Je zal dan op de manier van Puppie moeten formateren.

Hier nog wat info installeren Win98(se):
http://www.schoonepc.nl/9x/setup.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan