nietwerkende Linksys Wireless G PCI adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijger79

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Hallo!

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, ik kom er niet meer uit :( ik heb een Linksys router gekocht waarop we 3 computers aan willen sluiten. Ik heb daar ook de Wireless G PCI adapters bijgekocht. Op 2 computers draait alles goed. maar helaas op die van mezelf niet.

Wat ik heb gedaan:
Software CD geinstalleerd en de wizard doorlopen, op een gegeven moment zegt de wizard dat je de pc uit moet zetten, de adapter in het PCI slot moet doen en de computer weer aandoen. Dan zou de wizard weer automatisch verder moeten gaan. Ik heb dit helemaal gedaan maar de wizard gaat niet verder. Er gebeurt niets na het opstarten.
Ik heb de kaart in een andere pc geprobeerd en daar deed ie het wel, dus de kaart is niet stuk. Ik heb de kaart in een werkend PCI slot zitten (tot vanmiddag zat hier nl de gewone LAN kabel op aangesloten zonder problemen)

Weet iemand waarom de wizard niet kan worden afgemaakt en wat ik nog kan proberen? Ik heb geen firewal, geen bluetooth, ik weet echt niet waar ik het zoeken moet,
Alvast bedankt!!

dank je bertus, ik had deze link ook gevonden. Hier staat dat met windows XP hij de kaart automatisch zou moeten vinden en dat gebeurt dus niet, ik zit te bedenken of ik misschien xp opnieuw zou moeten installeren misschien dat er iets niet goed in zit maar dat lijkt me stug, heb er ook niet zoveel verstand van hoor :o

ik denk dat ik eruit ben dat mn pc gewoon te oud is, ik heb nog wat dingen geprobeerd en krijg nu de melding dat het apparaat is geinstalleerd maar met fouten en hierdoor niet werkt, code 10. ik denk dat ik voorlopig maar even van mn lan kabel gebruik blijf maken.

groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan