ik wil een aangepast beeld maken van de agenda (calendar) items in outlook 2013. Ik weet dat ik via "weergave wijzigen" een dergelijk nieuw soort "sjabloon" kan maken en daar velden in selecteren of verwijderen. Wat ik niet weet (en ik weet ook niet of het kan) is om bvb een veld maand te maken waarin dan voor een afspraak in een agenda, de maand waarin die afspraak plaatsvindt, staat.
Ik wil de maanden en de afspraken ook op een bepaalde manier plaatsen. (zie xl-bijlage als voorbeeld).
Ik kan wel een veld Maand maken met daarin een datumveld dat enkel de maand (vb Juli 16) toont maar als ik dat dan toepas, komt er in die kolom enkel "geen" te staan. ik weet niet hoe ik de link moet leggen met de maand van de betrokken afspraak.
Iemand een idee? Ik kan eventueel ook via formulieren werken (liefst niet via vba want dat werkt niet in de cloud)
alvast bedankt voor alle suggesties.
Stephaan
Ik wil de maanden en de afspraken ook op een bepaalde manier plaatsen. (zie xl-bijlage als voorbeeld).
Ik kan wel een veld Maand maken met daarin een datumveld dat enkel de maand (vb Juli 16) toont maar als ik dat dan toepas, komt er in die kolom enkel "geen" te staan. ik weet niet hoe ik de link moet leggen met de maand van de betrokken afspraak.
Iemand een idee? Ik kan eventueel ook via formulieren werken (liefst niet via vba want dat werkt niet in de cloud)
alvast bedankt voor alle suggesties.
Stephaan