Nieuw Beeldscherm 27 "

Status
Niet open voor verdere reacties.

HDGamer

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2012
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuw beeldscherm van 27" Met de resolutie van 2560x1440 mijn budget is 300 euro..

Ik heb namelijk gehoord dat een 27" beeldscherm met een resolutie van 1920x1080 niet helemaal mooi scherp is ?

Weet iemand voor 300 euro een mooi beeldscherm met een resolutie van 2560x1440 en 27" ?

Met vriendelijke groeten,

HDGamer:thumb:

De meeste 27" schermen van 2560x1440 zijn waarschijnlijk een stuk duurder dan 300 euro.
Als 27" schermen met 1920x1080 niet mooi zouden zijn, waarom zouden fabrikanten ze dan verkopen?

Laatst bewerkt:
Ja dat is inderdaad waar :confused:

Weet jij een heel mooi beeldscherm dan met die Resolutie *1920x1080* voor max 300 euro ? Het liefst een IPS paneel en LED

Voor 300 euro schijnt [dit scherm van LG] een prachtige aankoop te zijn. (Binnenkort leverbaar)

Edit: Zie [deze video] voor een Hardware.info review

Edit 2: Ook in deze video zeggen ze al dat als je zo'n scherm met een hogere resolutie wilt dat je al aan de dubbele prijs moet gaan denken.

Laatst bewerkt:
Is dat de beste Prijs/Kwaliteit verhouding of is er nog een beter beeldscherm? voor 300 euro.

Dit is de mooiste LED monitor voor het bedrag die jij graag wilt uitgeven die ik bij Alternate heb kunnen vinden.
Vooral omdat het scherm net nieuw is en dus binnenkort leverbaar is lijkt me dit een mooie prijs.

Okee, en denk je dat de rand heel erg zou storen? Nu de bezel maar 1,2 mm dik is en er wel een zwarte rand om zit? Zal dit heel storend zijn met gamen etc?

Ik denk het niet, ik game zelf op een 22" Philips Brilliance 220CW die een rand van 1,4cm heeft, en dat stoort mij niet.
Met een enorm 27" beeldscherm zal dit dus nog minder opvallen als die rand (volgens de video van Hardware.info) maar ongeveer een halve centimeter is.
Je zult je toch het meest focussen op de game, en niet op de rand van je scherm lijkt me zo :P

Veel succes!

Je kunt trouwens nog een paar euro's besparen door het te kopen bij MyCom [Linkje]
Deze winkel heeft een prima bezorgservice, ik heb er zelf mijn Logitech Z906 luidsprekers gekocht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan