De half jaar oude laptop van mijn dochter, heeft na breuk een nieuw beeldscherm gekregen. Het betreft een Dell E6530, die draait op Windows 8. Als de laptop opstart, zie je wel het Dell logo verschijnen maar daarna het bureaublad niet. Er is wel een beetje licht zichtbaar maar er is niets van het bureaublad waar te nemen. Het bureaublad is wel zichtbaar op een externe monitor. Na met de reparateur gesproken te hebben besloten tot het herstellen naar de fabrieksinstellingen. Dat hele proces, van het verloop in procenten, was zichtbaar op de laptop, wat volgens de reparateur zou betekenen dat het scherm in orde was. Toen het proces klaar was, u begrijpt het al, weer geen beeld. Het Dell logo en het voorgangsproces zijn zichtbaar in reguliere witte letters. Uiteraard moet ik de laptop terug sturen, er zit nog dikke garantie op en hij is verzekerd. Maar ik kan niet uitstaan dat ik het zelf niet heb op kunnen lossen en dat een aantal van mijn dochters studie projecten zijn verdwenen. Iemand nog een idee voordat ik hem weer opstuur ? Bij voorbaat dank.