Nieuw beeldscherm ong. €150,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper1000000

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
Berichten
117
Hallo mensen,

ik zie dat er nog niet zoveel topics zijn met advies voor nieuwe beeldschermen in een bepaalde prijsklasse (zoals je bij nieuwe systemen wel hebt) dus maak ik zelf deze post maar eens aan. Ik heb namelijk een nieuwe pc gekocht, maar zit nog vast aan mijn oude DVI beeldscherm met een maximum resolutie van 1680*1050. Is er iemand met goed advies voor een nieuw HD beeldscherm? En waarom nou juist dat beeldscherm?

Alvast bedankt!
 
Tsja, ikzelf heb dit scherm: http://www.alternate.nl/html/product/LG/E2351VR-BN/942610/?tk=7&lk=4152, voldoet aan mijn eisen, Let wel: Géén speakertjes erin!
Tis een mooi (budget)schermpje ..
Ik heb em gekocht wegens de 'lage' prijs, en dat ik een nieuw scherm wilde (was nog in't bezit van een 17" crt ..)

EDIT: ik heb níet dit scherm, mijn type staat in mn profiel, sorry:eek:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie. Speakers heb ik ook niet nodig, ik namelijk een mooie versterker met speakers ernaast staan.
Iemand met andere ideeën?
 
Ten eerste DVI monitoren zijn nu de nieuwste xD. Dat is niet niet oud ofzo. Sommige hebben HDMI maar dat is meer voor een TV.
Als je veel vensters naast elkaar wilt dan kun je het best eens scherm namen met 1920 x 1080.
 
Dat wist ik niet, maar ik doel inderdaad op een 1920x1080 beeldscherm met HDMI aansluiting. Of is via een DVI kabel ook 1920x1080 door te geven zonder kwaliteitsverlies?
 
DVI en HDMI maakt kwa beeld niet uit. Alleen kan HDMI ook geluid verzenden maar als je monitor ingebouwd geluid heeft krijg je meestal toch al zo'n puntaansluitkabel erbij
 
Hoi,
heb toevallig vandaag net een nieuw beeldscherm gekocht.
23" led monitor zwart,resolutie 1920x1080
Medion Akoya X55900 (MD20666)
AVG, DVI, Audiokabel, geen ingebouwde speakers wel audio in- en koptelefoonaansluiting + HDMI-aansluiting.
€139 bij de Aldi.
Mooi ding, prima beeld, een verademing.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
hallo, ik heb hier nog een samsung Syncmaster BX2431 staan ik doe er niks meer mee intresse?

Led: Edge-lit-monitor van 24 inch (61cm)
De Samsung BX2431 24''-inch LED monitor is in verhouding met de prijs een prima apparaat. De Samsung BX2431 24''-inch LED monitor beschikt over vele hoge specificaties waar andere monitors alleen maar van kunnen dromen. Met bijvoorbeeld een responstijd van 2 ms ben je de meeste merken en modellen al voorbijgestreefd. Deze Samsung maakt alles mogelijk.

• 2 ms responstijd
• 250 cd/m2 helderheid
• Plug&Play
• Compatibel met Mac
• Ruimtebesparend
• 2 HDMI-sluitingen

Smsen mag ook naar: *Knip*gr.

Modedit: Telefoonnummer verwijderd, reageren doen we via het forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even gekeken naar de prijzen van een syncmaster en die zijn me toch een beetje te hoog. Ik heb ook niet echt een responstijd van 2ms nodig, met 5 ben ik ook tevreden.
Ik ga pas aan het eind van de maand een nieuw scherm kopen, dus adviezen of ervaringen zijn nog altijd welkom!
 
Laatst bewerkt:
Het is de Samsung Syncmaster S22B350H geworden, en ben erg enthousiast over deze monitor. Ook een aanrader dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan