Nieuw Beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

112remco112

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2011
Berichten
187
hallo

ik heb een nieuwe philips monitor gekocht namelijk de philips 192e1sb/00. ik heb hem geprobeerd te instaleren maar bij het eind van de instalatie zegt hij dat de instalatie niet is voltooid. weet iemand hier iets op???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Volgensmij als je kan ZIEN dat de installatie neit voltooid is......dan doet tie het volgensmij wel ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je plugt het scherm in, en dan hoort het te werken hoor ? (En daarna pas je eventueel de resolutie nog aan, als die al niet goed staat.)
 
Je hoeft geen software bij je monitor te installeren, dit is enkel voor wat handige extra's als frames etc,
maar zodra je de monitor aansluit moet hij werken... :thumb:
eventueel keer opnieuw opstarten, maar dat zal je al wel gedaan hebben,
mogelijk is de software van je monitor niet compatible met je besturingssysteem.
 
maar dan...

ik heb nu driver max gedownload (dit heb ik gehoord van een vriend) en opgezocht wat het probleem was, ik moet Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family instaleren, maar is dit wel veilig?? ik heb namelijk deze computer net nieuw.
 
zoals iedereen zegt..

Je hoeft niks te installeren.
 
Probeer de setup eens te draaien als windows vista. Rechtermuisknopklik op setup>Eigenschappen> Compatibiliteit> Dit programma uitvoeren als compabla blah blah aanvinken> Windows vista selecteren>vink ook "als administrator uitvoeren" aan> toepassen> uitvoeren

In principe heb je die software niet nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan