Nieuw besturings systeem: Capel

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvz

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Beste helpmijers!,

ik ben Tim van Zon. een 14 jarige jongen uit soest.
nu klinkt dit raar om van een 14 jarige jongen te horen maar ik denk een idee te hebben wat de markt wel is zou kunnen overtreffen! Ik wil hier niet al te veel info op het internet over plaatsen, maar kan wel zeggen dat het gaat om het maken van een besturings systeem!(zoals windows, en apple maar dan anders) Mocht je toenvallig handig zijn met het maken van dit soort dingen / heb je verstand van dit soort zaken kan je altijd contact opnemen met: timvanzon-prive@hotmail.nl

Mvg,
Tim van Zon
14 jaar
soest

Leeftijd maakt niet zo gek veel uit tegenwoordig. Niemand kijkt meer op dat ik als 13 jarig jochie programmeer in 8 programmeertalen... Maar ik heb contact met je opgenomen. Misschien dat ik zoiets (gedeeltelijk) kan realiseren. Ben benieuwd.

Edit:
Ik heb de mail verstuurd alleen kan het zijn dat deze in Ongewenste Emails is belandt aangezien je Hotmail gebruikt. Controleer dus je inbox én je ongewenste emails box. De reden daarvoor is waarschijnlijk dat ik vanaf een shared-hosting server mijn emails verstuur en elderse gebruikers van diezelfde server al enkele tot vele spam emails hebben kunnen verstuurd (niets aan te doen bij shared hosting).

Fijne nacht,
R. de Vries

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan