nieuw computer scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

meneerloki

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2010
Berichten
29
Hallo mensen van helmpij :),

Ik heb een vraagje over welk scherm ik moet kopen voor mijn pc.
Ik weet niet zeker of deze vraag in deze catogorie hoort , zoniet vertel het dan even dan kunnen jullie/ik het weghalen en ergens anders zetten.
Hier is dus mijn vraag welke moet ik nou eigenlijk kopen?
er zijn er namelijk zoveel :p Ik wil maximaal 180 euro besteden liever iets minder maar dat ligt eraan of ik iets beters kan krijgen voor iets meer. Het hoeft geen led te zijn maar het liefst wel hoge kwaliteit :D. Ik wil wel dat hij lekker groot is (hoeft niet 27 inch ofzoiets te zijn maar iets rond de 24 ofzo) tenzij dat natuurlijk te duur is voor mijn budget.
Ik hoor graag wat jullie een goed scherm vinden want ik heb geen flauw idee welke ik moet nemen (het zijn er zoveel XD). Ik hoop snel iets te horen
alvast bedankt
Cesar
 
Mijn zoekterm in Google was

monitoren getest

Klik

Zo zijn er nog een paar honderd sites die je kan aanklikken als je de zoekcombinatie invoert zoals ik net schreef.......................

Testje is gedateerd, maar het is dan ook maar een voorbeeldje.
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf erg tevreden over deze monitor, vooral vanwege de uitstekende kijkhoeken (zowel verticaal als horizontaal) en het feit dat hij in hoogte verstelbaar is. Jammer genoeg is de beeldverhouding 16:9 maar daar ontkom je gewoon moeilijk aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan