Nieuw desktop: budget 700

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt geheel aan de games die je zou willen doen en opf je die volledig open wilt gooien of genoegen neemt met mindere kwaliteit.

De videokaart in deze pc is een budget kaart, gamen kan maar heb geen hoge verwachtingen.

Ligt geheel aan de games die je zou willen doen en opf je die volledig open wilt gooien of genoegen neemt met mindere kwaliteit.

De videokaart in deze pc is een budget kaart, gamen kan maar heb geen hoge verwachtingen.

ik hoef ook niet de beste pc te hebben ofz.. maar ik wil wel gewoon games kunnen spelen zonder dat die hapert of zo iets :) en ik hoef ook niet het mooiste beeld te hebben... maar t moet ook niet echt *bagger* zijn, ik ga voor het eerst een eigen pc kopen.. dus wil gewoon een lekker pctje hebben, niet te snel niet te sloom

Laatst bewerkt:
Iets specifieker zou erg fijn zijn daar elk spel andere eisen stelt aan de pc.

Dat zijn wel games die redelijk tot goed zullen draaien op die pc.

Call of duty 5 en gta4 bijvoorbeeld zullen draaien, maar niet erg lekker tot beroerd.

Dat zijn wel games die redelijk tot goed zullen draaien op die pc.

Call of duty 5 en gta4 bijvoorbeeld zullen draaien, maar niet erg lekker tot beroerd.

hmm.. ok maar een vriend zegt net dat t weer bagger gaat lopen... dusja :P even afwachten wat anderen er van vinden ...

Dat was inderdaad het volgende punt. Erg dure pc voor die onderdelen, had niet op de prijs gelet.

Niet per definitie.

De pc die je eerst had gekozen was zijn geld ook niet waard en dat kan dus ook met een pc van 1000 euro het geval zijn. Je zal moeten letten op prij /kwaliteits verhouding.

Niet per definitie.

De pc die je eerst had gekozen was zijn geld ook niet waard en dat kan dus ook met een pc van 1000 euro het geval zijn. Je zal moeten letten op prij /kwaliteits verhouding.

zal ik doen... ik zal wel hulp vragen als ik mijn loon heb :) in ieder geval bedankt allemaal..

deze topic kan dicht.;)

De pc waar mars mee komt past heel mooi in het plaatje prijs/kwaliteit en is zeker het overwegen waard!

Je topic kan je zelf sluiten door rechts onder in beeld te klikken op "vraag is opgelost".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan