Nieuw draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dopperwtjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
Goedemorgen,

Binnenkort verhuis ik met mijn kamergenoot, en onze wens is daar een nieuw draadloos netwerk te hebben. Alleen komen wij er niet uit hoe dat we dat precies moeten gaan doen.

Wij zoeken:

Een goede internet provider, wij dachten aan Ziggo. En dan de Z2 of eventueel nodig Z3.
En een goede router.

Voor:

2 Xbox met Draadloos netwerk waar we veel spellen voor hebben ook veel multiplayer zoals onze nieuwste; Red Dead Redemption.
2 Laptops (Veel streams zoals youtube, enz. Vrij weinig downloads. Er wordt niet op de laptops gegamed)
Eventueel 2 Ipods en een Iphone.

Wij hebben dus vroeger problemen gehad met een router die niet "NAT" open was, en dat kregen we dus ook niet echt weg. We hopen dit probleem dit keer te kunnen ontlopen.

Hopend op uw hulp en met een heel vriendelijke groet,

Dopperwtjuh en Suri

EDIT: Wij hebben rond de 50 euro top per maand (gelieve 20-40) over voor het draadloos netwerk en voor de router een goeie 200 euro.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het vlugge antwoord, en die prijs van die router ziet er inderdaad aangenaam uit, Maar moet ik daarbij Z2 of Z3 van Ziggo nemen?

Nogmaals bedankt voor het vlugge antwoord!

Hartelijk bedankt voor de hulp! Ik denk dat ik er zo wel aan uit kom. Toch raar dat ik routers heb gezien waarbij de specificaties lager zijn maar de prijs veel hoger.. Denk dat het gewoon aan de Mediamarkt ligt, bleh.

Nogmaals bedankt,

Dopperwtjuh :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan