nieuw e-mail adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

charley41

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Berichten
137
Toen ik bij wanadoo kwam kreeg ik ook een e-mail adres en een password. Het e-mail adres is gelijk aan mijn gebruikersnaam. Op dit eerste adres kreeg ik allerlei junkmail binnen dat het een ramp werd wat virussen e.d. aangaat plus het feit dat veel ongewenste mail niet geschikt is voor kids. Leek me logisch een nieuw e-mail adres aanmaken en het probleem is opgelost. Was in eerste instantie ook zo tot ik mijn computer moest formatteren. Bij het opnieuw installeren van incredimail moets ik de pop en smtp opgeven en tevens mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Hierbij werd mijn oude e-mail adres weer geactiveerd en stuurde alle mail automatisch door naar de nieuwe, dus weer terug bij het begin. Iemand een oplossing voor dit probleem? BVD
Groetjes Charles
 
Gewoon een kwestie van je oude instellingen invoeren :).

Dus je nieuwe E-mail adres en nieuwe wachtwoord.
 
Da's leuk gezegd maar als ik mijn oude gegevens instel en een nieuw e-mail adres activeer, worden alle berichten van mijn oude e-mail adres doorgestuurd naar het nieuwe. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan ik niet wijzigen, althans, ik weet niet hoe.
Groetjes Charles
 
Dat kan wel..

Maar ik denk dat de makeijkste manier is om even Wanadoo zelf te bellen.

Zij kunnen je al de gegevens geven die je nodig hebt.
 
Nieuw e-mail adres en wachtwoord geactiveerd, incredimail geinstaleerd en alles werkt prima, bedankt voor de hulp
groetjes charles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan