Nieuw Fan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goksy

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
Heey.!

Ik heb een vraagje..:o
Ik deed net mijn kast open en mijn nieuw fan Tacens Ice Pro 12 cm geeft druppels af..:eek:
ik denk dat dit condens is.. is dat ook zo..??? en zo ja kan het schadelijk zijn voor me hardware..en hoe kan ik dit voorkomen?

Groetje..!

Heb je met een tuinspuit in je PC lopen sproeien :P
Heb je misschien waterkoeling :)

Niet normaal uiteraard en vocht en electriciteit (in de pc) kunnen niet echt goed samen, dus.....

NEE GEEN WATERKOELING..:eek:
hoe komt het dan..ik bedoel ik heb nog 4 fans erin en die doen dat niet..:thumb:

Hallo

Of ... vet v/d rollementjes ???

Lijkt me wel niet echt een gezonde toestand ...

Vet/olie smelt niet zo maar (spat niet in het rond) tenzij dit te warm wordt...

Mocht dit echt condenswater zijn (wat ik heeeel sterk betwijfel), zal dit verdampen ...

Peter

Laatst bewerkt:
Olie Vanwaar..??:eek:
Ik heb het aan mijn vader gevraagd en hij zei dat het vocht was omdat de temperatuur warmer wordt..klopt dat..??

Hallo

Rollementen ... Belgisch woord voor rollager :(

Ik heb het aan mijn vader gevraagd en hij zei dat het vocht was omdat de temperatuur warmer wordt..klopt dat..?? ---> NEE

Hoe hoger de luchttemperatuur hoe meer vochtigheid deze kan opnemen en ... hoe lager de mogelijkheid tot condensatie .

Indien deze druppeltjes 3 uur na 1e vaststelling nog steeds aanwezig zijn , zeker geen water (verdampt) , maar zoals reeds eerder vermeld ; eerder olie of ... smeervet rollagers die in het rond spat ,door te hoge temp , of een defekte fan.

Peter

Laatst bewerkt:
kan het smeervet of olie van die nieuwe fan afkomstig zijn? ik denk dat het nu wel zo is..:)
want die vet of olie..blijft wel aan de zwarte buitenring van de fan..hij spat nergens gelukkig..tenminste ik zie het nergens alleen maar op de buitenring van me nieuwe fan..

Hallo

Lees jij soms ook wel eens de geposte antwoorden ???

"maar zoals reeds eerder vermeld ; eerder olie of ... smeervet rollagers die in het rond spat ,door te hoge temp , of een defekte fan."

Peter

woow sorry hoor..-.-
ik wou het alleen maar zker weten..:confused:
Maar tog bedankt voor jullie hulp..=)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan