• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

nieuw form

Status
Niet open voor verdere reacties.

johndirk

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
hi allemaal

ik heb een nieuw form gemaakt.
ik krijg een fout melding 1004 showdataform mislukt?

ik wil met een macro in tabel blad 2 schrijven

groeten van john

Bijlagen

aanvulling...

Hallo John,

Ik moet zeggen dat ik het probleem niet geheel snap. Ik interpreteer de form als UserForm, maar er is geen UserForm aanwezig in jouw'n bestand. Bedoel jij ook een UserForm of bedoel je iets anders?

De knop Nieuwe Afspraak op blad1 voert zover ik weet niks uit.

Ik krijg een foutmelding als ik de knop Rrecord op worksheet tabel probeer te gebruiken. Dit komt doordat de toegewezen macro Record niet aanwezig is in de VBA code van het bestand.

Het kan zijn dat je doelt op de Sub Inbuild() als ik deze uitvoer krijg ik een error. Als ik de code echter aanpas naar:
Code:
Sub Inbuild()
    Worksheets("blad1").Activate
    Worksheets("blad1").Range("A4").Select
    ActiveSheet.ShowDataForm
End Sub
Krijg ik wel een soort formulier te zien. Ik heb hier zelf echter nog nooit mee gewerkt. Misschien dat het jou helpt, maar mijn inzicht houdt hier op.

Met vriendelijke groet'n,

Tilly_the_Shark

hi allemaal

- in blad1 een macro maken die nieuwe afspraken toevoegt
in blad 1 ik wil een macro maken:

die heb ik niet volledig gemaakt en werkte niet.
daarom ik heb de macro nieuwe afspraak niet hier gezet.

als ik ben onduidelijk kunt nog een keer vragen

bedankt voor uw aandacht en uw tijd

John,

het is mij niet duidelijk wat jij wilt. Ik begrijp dat m.b.v. VBA code ergens iets weg geschreven dient te worden. Uit de tekst kan echter niet opgemaakt worden hoe je wilt dat dit gebeurd. Het is wellicht handig om je probleem duidelijker te verwoorden.

Daarnaast is het niet echt handig om de code geheel te verwijderen uit een voorbeeld. Nu dient diegene die jou helpt, alles te bedenken in plaats van VBA code te corrigeren.

Met vriendelijke groet,

Tilly_the_Shark

per ongeluk code gewist

bedankt voor uw help
de probleem is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan