Hallo,
Ik heb een klein probleempje waar ik zelf niet uitkom en dat is het volgende.
Ik heb een tabel gemaakt waarin datum, bezoekersnaam, tijd aanwezig en tijd vertrek heb staan.
Vervolgens heb ik een Formulier gemaakt waarop dit netjes is verdeeld. Bovenin het formulier heb ik de datum ingesteld als date().
De bezoekers registreren gaat vervolgens goed, hij zet het netjes in de tabel.
Maar nu wil ik het graag zo hebben dat bij het veranderen van de dag, dus nieuwe datum, het formulier leeg. De datum past hij dus wel aan, maar het bezoek van de dag ervoor blijft staan.
Ik moet nu iedere keer de records verwijderen, waardoor er dus ook niets in het tabel blijft staan.
Hoe kan ik dit eenvoudig voor elkaar krijgen.
Iedere suggestie is van harte welkom.
Alvast bedankt voor de evt. reactie('s)
Ik heb een klein probleempje waar ik zelf niet uitkom en dat is het volgende.
Ik heb een tabel gemaakt waarin datum, bezoekersnaam, tijd aanwezig en tijd vertrek heb staan.
Vervolgens heb ik een Formulier gemaakt waarop dit netjes is verdeeld. Bovenin het formulier heb ik de datum ingesteld als date().
De bezoekers registreren gaat vervolgens goed, hij zet het netjes in de tabel.
Maar nu wil ik het graag zo hebben dat bij het veranderen van de dag, dus nieuwe datum, het formulier leeg. De datum past hij dus wel aan, maar het bezoek van de dag ervoor blijft staan.
Ik moet nu iedere keer de records verwijderen, waardoor er dus ook niets in het tabel blijft staan.
Hoe kan ik dit eenvoudig voor elkaar krijgen.
Iedere suggestie is van harte welkom.
Alvast bedankt voor de evt. reactie('s)
Laatst bewerkt: