nieuw gaming scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

bfortbattle

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2012
beste helpmij'ers

ik zoek een goed, 23-24" gaming scherm
mijn budget is 200 euro, meer kan echt niet
het liefst een van een merk dat ik echt kan vertrouwen zoals asus, benQ(heb gehoort dat deze redelijk goed waren) of ilyama
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en ik wens jullie veel succes :D

~vriendelijke groeten maik

Hoi,

Heb het idee dat je dit zelf ook wel weet;) maar deze lijkt mij wel geschikt en is een prima merk.

weet er ook wel iets van maar ik heb er niet veel ervaring mee, eerst werdt mij deze aangeraden http://azerty.nl/0-1132-451284/dell...-monitor-23-1920-x-1080-fullhd-ips-zwart.html
maar ik zat te denken, IPS is niet zo benodigt voor gamen en de respondetijd was 8m/s dus ik zit constant te twijfelen en zoek wat zekerheid :/
merk je verschil tussen 8ms en 2ms?
mensen zeggen dat alles onder 15ms goed is en sommige zeggen dat je helemaal niet kan gamen met 8ms

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je snel kan tellen wel maar denk zelf niet, ik had die ook op het oog maar over het algemeen hoor je dat voor gamen een lage ms beter is maar of je dit merkt???????

Hoi,

Ja hoor betekend mili seconde.
Zo te zien het gewicht zie eigenlijk geen verschil.

Laatst bewerkt:
dat is nou zo raar aan monitoren, zelfde merk meeste specificaties hetzelfde maar het scheelt 20 euro...
oh en nog een belangrijke eis van mij, dat hij naar voor en achter kan kantelen als een laptopscherm

Laatst bewerkt:
en 2 kilo:P denk dat de goedkope alweer een ouder type is

8ms is nog altijd effectief 120 Hz. Ook betekenen deze waarden andere dingen per scherm. Bovendien is de waarde vaak gegeven van grijs naar grijs, terwijl worst case je eigenlijk wit-naar-zwart wil weten.

Een scherm met 8 ms wit-zwart kan beter zijn dan een 2 ms grijs-grijs monitor die 12 ms wit-zwart doet.

@wampier zo te zien heb jij er verstand van ;)
zou jij een goed scherm weten van max 200 euro?