Nieuw gebruikers account

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
Op dit moment werk ik met WIndows Vista Ultimate. Ik heb een nieuwe gebruikers account toegevoegd. Wat heel vreemd is dat in dat nieuwe account het bureaublad ineens heel anders eruit ziet. Er staan plotseling veel minder pictogrammen op. Wat bijzonder is dat een programma dat onder mijn eerste account niet startte dat onder het nieuwe account wel doet. Het gaat om het programma Office 2000 Werkbalk. Dat programma wil ik eigenlijk ook onder mijn eerste account gebruiken maar hoewel het in opstarten staat gebeurt er niets.Ik begrijp niet waardoor dit allemaal komt. Heeft iemand een verklaring.
 
Hoi !

Als je een nieuwe account maakt, staan er in principe niet of nauwelijks pictogramman op je bureaublad !

Dat was in XP ook al zo !

Iedere gebruiker kan zijn/haar bureaublad naar keuze inrichten.

Office 2000 is niet officieel compatible met Vista.

De berichten hierover op internet zijn verschillend, maar Microsoft geeft geen ondersteuning.

Dus als je problemen hebt met Office 200 in Vista, zul je zelf moeten pionieren.

Succes,

Harry.
 
Dat Office 2000 niet compatible is met Vista verbaast me niets. Alleen vind ik het vreemd dat het Office 2000 programma onder de nieuwe account wel werkt maar onder het eerste account niet. En zo'n bijzonder programma is het ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan