Nieuw geheugen kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snipnip9

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hallo,

Ik speel veel spelletjes, de laatste tijd vaak Starcraft 2, maar ook Fallout new Vegas. Ik heb erg veel lag op mijn pc. Starcraft speel ik tussen low en medium graphics en nog gaat hij laggen op een moment wanneer er ook maar een beetje actie is. Ik vind dat erg vervelend.

Mijn pc bestaat uit:
ram OCZ reaper 2x1gb ddr2 800 MHz
moederbord: Asus P5N73-CM (max 4gb ram, 533/667/800 MHz)
videokaart: Palit GTX 260
processor intel core 2 quad q8300

Mijn besturingssysteem is windows 7 ultimate 64 bit. Ik ben op de hoogte dat dat slecht werkt met maar 2 gb ram.

Ik ben sowieso van plan om nieuw geheugen te kopen maar de vraag is of dat het probleem van de lag oplost. En welk geheugen raden jullie mij aan? (liefst onder de 100 euro)

Alvast bedankt.

Ik begrijp echt heel weinig van het laggen. Da's niet omdat ik jou niet zou geloven, maar omdat jouw hardware voldoet aan de aanbevolen systeemeisen van SCII. (zie hieronder)
Ik betwijfel dan ook of je met meer geheugen de lag kwijt zal raken, anders dan dat Windows al het nodige wegslobbert alvorens je begint, maaaaaaar de systeemeisen qua OS zijn ook helder en daarom wordt het wazig voor mij / begrijp ik het niet.

Aanbevolen systeemeisen:
PC: Windows Vista/Windows 7
Dual Core 2.4Ghz Processor
2 GB RAM
512 MB NVIDIA GeForce 8800 GTX of ATI Radeon HD 3870 of beter

Ik ben dan ook zeer benieuwd wat diehard gamers als mogelijke oorzaak gaan noemen..............

Laatst bewerkt:
Hmm, je kan ff in taakbeheer kijken waardoor je pc zo sloom gaat.

Maar als alleen andere de lag zien ligt het mischien aan de server van het spel of aan je internet verbinding, heb je een hoge ping?

Ik weet zeker dat het niet aan mijn verbinding ligt. Ik heb het namelijk ook heel erg bij offline games en je merkt het verschil wel tussen een lage frame rate door je pc of lag door je verbinding.

ik heb een screenshot gemaakt van mn performance en mijn processen ik weet niet of daar wat meer over te zeggen valt.

screen shot performance.jpg screen shot processen.jpg

Misschien is het een idee om je x64 eraf te gooien, en een x86 er op te installeren?

greetz,

Thechib12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan