Nieuw geheugen => Nog steeds traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

squertes

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
Hallo, dit is mijn eerst post hier en ik heb meteen een vraag:

Ik heb jl. 2 gig aan geheugen in mijn pc gezet + een videokaart van 514 mb en ik had al een pentium 4 3000 mhz processor maar mijn pc is nog steeds (!) traag. Als ik bijv. video's bekijk op windows mediaplayer 11 (niet op andere video programma's) dan speelt het geluid wel goed af maar het beld is vertraagd en duurt langer voordat het klaar is. Hetzelfde is ook met een nieuw spel: C&C 3 daar zijn de videoeelden vertraagd en het geluid loopt goed en het spel zowiezo loopt niet echt lekker....

weet IEMAND wat er nog fout is aan mijn pc? Alvast bedankt!!!

doe ff CTRL ALT DEL en kijk bij processen of er misschien een prog aan staat dat veel geheugen in beslag neemt...

tis ook zo, dat sinds ik mediaplayer 11 heb video's vertraagd afspelen ik heb ook al geprobeerd om die er af te flikkeren maar dat lukt om een of andere reden niet....

Dus, nadat je mediaspeler 11 hebt geinstalleerd loopt de pc wat trager... en het lukt je dus niet om mediaspeler te verwijderen of te downgraden?

je kan anders een systeemherstel maken tot een punt waar je mediaspeler 11 niet had geinstalleerd...

ja mn systeem is niet echt traag maar videobeelden lopen vertraagd af terwijl het geluid het wél goed doet.... maar ik weet niet wat er nu nog vervangen meot worden wil ik hem wel snel hebben....

PS wat is downgraden?

je moet via software gewoon wmp 11 verwijderen, dan gaat hij automatisch terug

Systeem hersel :)

Start... euhm... alle programma's... Bureau accesoires... systeem werksen en dan systeemherstel...

(dacht ik uit me hoofd... ben nu op school dus ik kan het niet zien... )

dan gaat je windows een paar dagen terug ... voordat je mediaspeler 11 had...

probeer dit eens eerst om te kijken of het probleem idd ligt aan mediaspeler 11 of gewoon aan mediaspeler zelf...

Systeem hersel :)

Start... euhm... alle programma's... Bureau accesoires... systeem werksen en dan systeemherstel...

(dacht ik uit me hoofd... ben nu op school dus ik kan het niet zien... )

dan gaat je windows een paar dagen terug ... voordat je mediaspeler 11 had...

probeer dit eens eerst om te kijken of het probleem idd ligt aan mediaspeler 11 of gewoon aan mediaspeler zelf...

Ik denk dat ik dan heel veel programma's kwijt raak... omdat ik het al maanden erop heb staan.... ik denk dat ik xp opnieuw moet installeren....

kan het ook nog zo zijn dat ik het gehuegen er verkeer dheb ingezet? ik heb 4 rijen en v.l.n.r. ziet het er als volgt uit: 1: 1 gig 2:512mb 3:512mb 4:niks
als ik kijk hoeveel geheugen ik heb staar er wel 2048mb.....???

heb je het nu al geprobeert via configuratiescherm / software , of niet:confused: ?

"Programmatoegang en -instellingen"
2: "Programma's wijzigen of verwijderen"
3: Vinkje bij "Updates weergeven"
4: Naar beneden scrollen naar "Softwareupdates voor Windows XP"
5: Selecteer "Windows Media Player 11"
6: Klik dan op "verwijderen"
7: Dan wordt er de vraag gesteld of je de installatie ongedaan wilt maken en terug wilt gaan naar Windows Media Player 10.

ter aanvulling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan