Nieuw geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BerendW

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2010
Beste,

Ik heb een core i7 930 die van triple channel ram gebruik maakt. Alleen heb ik nu 2 sticks ddr-3 van 2GB. Is het de moeite waard om nog een stick 2gb ddr-3 erbij te kopen (qua prestaties?) en moet dat dan hetzelfde merk zijn?

Ik heb nu kinston hyper-x.

Alvast bedankt!!

Goedemorgen,

Ja denk dat het een goed idee is om hem op triple channel te laten draaien en dan zou ik ook een zelfde reep geheugen nemen

Hoi

Ik weet niet wat je met de pc doet maar als je veel gamed en /of zware programma's draait dan is het zeker een optie.

Hoi

Ik weet niet wat je met de pc doet maar als je veel gamed en /of zware programma's draait dan is het zeker een optie.

Ik game aardig veel, bfbc2 enz... maar je begrijpt vast wel dat als het weinig verschil is in prestaties ik niet van plan ben om 50 euo te gaan dokken;)

Hoi,

Ja dat is een beslissing die ik niet voor je kan nemen maar als je nu geen problemen hebt kan je ook nog wachten tot je tegen een goedkoper reepje aanloopt.

Hoi,

Ja dat is een beslissing die ik niet voor je kan nemen maar als je nu geen problemen hebt kan je ook nog wachten tot je tegen een goedkoper reepje aanloopt.

Oke, als iemand anders hier meer over weet zou ik het graag willen horen:thumb:

Thanks!

okidoki

Wanted to be sure...:D

EDIT:in games zul je er niet al teveel van merken btw.

Laatst bewerkt:
is er misschien een site waarop je verschillen kan zien tussen prestaties van i7's met 2 sticks en 3 sticks?

Hoi,

Heb je goed gezien dus wachten op een goedkoop reepje;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan