Nieuw gmail-adres gemaakt, oude verdwenen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

carduel

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2011
Ik heb op mijn laptop een nieuw e-mailadres aangemaakt omdat ik de bedoeling had voor mijn Ipad een apart adres te maken.
Maar nu is mijn bestaande adres opeens helemaal verdwenen. Daar heb ik veel mails op bewaard, maar die kan ik nu niet meer terugvinden.

Hoe kan ik dit herstellen?

welk email programma gebruik je. Weet je wel de details van je bestaande account. Eventueel kan ik je online bijstaan als je wilt. HG JB

Ik weet natuurlijk niet of dit gaat lukken, maar proberen kun je het altijd. Lijkt me stug dat je dit echt verwijderd hebt.

Je krijgt volgens mij toch een bericht van:

"Weet je zeker dat je dit wilt doen", :confused: althans woorden van gelijke strekking.

Toch vreemd heb je twee dezelfde namen gebruikt of zo. Er is ook een pagina voor wachtwoord ondersteuning. :eek:

Tip: Pak een pen schrijf op wat je doet een foutje is zo gemaakt, doe ik ook altijd. :p

Klik hier

Er staan rechts nog meer linkje, lees die ook even door, ik wens je succes en hoopt dat het je lukt.

Je kunt pas met een browser in je oude gmail inloggen als je je op het nieuwe account uitgelogd hebt.................

Als je een account hebt toegevoegd moet je rechtsboven als je op je profielfoto klikt 2 accounts zien staan ( de oude en de nieuwe), zoals @andre@home al zei, op de ene uitloggen en de andere inloggen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan