Nieuw half-life 2 filmpje (182,5 mb)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Dolfhin
Valve maakt de filmpjes sneller dan dat mijn modem kan bijhouden :( En wat ik lees loopt half-life 2 als een drol op mijn pc :(

btw : iemand wel eens gehoord van een pc die de snelheid van een pentuim 2.5 ghz matcht (weet ff nederlandse woord nie) met een direct x 6 kaart?

Dat is dus met veel toeters en bellen uit en daar is HL2 niet voor gemaakt. ;)

Veel features aan bereik je met minimaal een DX8(.1)-kaart.

Wanneer komt Half-Life 2 nu ? De datum die vanaf het begin is genoemd, 30 september, of toch later ? Sinds de aankondiging van het spel stond de datum als een rots, toch veranderde dat vorige week.

Vivendi Universal kondigde aan dat het spel later zou verschijnen, een bericht dat later op andere nieuwssite's werd tegengesproken. Als bewijs voor het niet uitstellen van de game zijn enkele mailtjes van Gabe Newell (Valve) als bewijs aangevoerd.

Gamespydaily heeft alle feiten op een rijtje gezet en heeft opnieuw navraag gedaan bij Vivendi Universal. Conclusie : Half-Life 2 verschijnt later dan 30 september. Hoeveel later is niet bekend, maar het is nu bijna 99.9% zeker dat we 30 september niet kunnen geniet van Half-Life 2.
Now, if there really wasn’t a delay, Valve could have easily sent a two line press release out telling everybody that everything was right on schedule. But they haven’t. And considering the original Half-Life, TF2, TFC, the HL SDK, Steam, CS: CZ, and pretty much every other project Valve has been involved with has suffered delays of various lengths, this latest setback shouldn’t be surprising.

Helaas, het wachten is op nieuws van Vivendi Universal of Valve met een nieuwe datum. Zodra we daar wat meer van weten, houden we je direct op de hoogte !
Gamers.nl

Achja :D

Ik rekende er toch niet op en zo is er weer meer tijd voor mijn pa om een nieuwe pc te kopen :).
K'gok dat we deze game rond kerst krijgen dan verkoopt ie lekker goed :)

De soap rondom de releasedate van Half-Life 2 heeft WEER een nieuwe wending gekregen. Kon je gisteren nog lezen dat de blockbuster van Valve zou worden uitgesteld naar een onbekende datum, nu komt het bericht van Vivendi dat men zich gewoon richt op 30 september. Of deze datum ook gehaald zal worden is natuurlijk een tweede, maar het geeft aan dat Vivendi wel vertrouwen heeft in Valve. Andere tongen beweren dat deze "halen-we-de-releasedate-actie" onderdeel is van een wederom briljante marketingactie...

Valve is still working toward the Sept. 30 ship date.

Amy Farris / PR Manager

Vivendi Universal Games

Nou nou, ik wacht gewoon netjes af :D

Et zijn gewoon stakkers die de boel wat probeerden op te naaien. Er is nog nix van de makers bevestigd, dus ik denk heus dat 30 september haalbaar wordt.

9) Metal Gear Solid 2 (and maybe 1 i dont recall) had name tags for dead people and those names were the names of some selected fans. Have you ever thought of doing something like this (incorporating fan names) into the game somehow? If so, can i be Dead Scientist # 42 ?

There will be some surprises in the games. There's at least one Easter egg in the videos that no one has noticed yet.

Iemand al iets gevonden?

ik heb nog maar 1 van de 5 filmpjes gezien (jammer geluid). Da filmpje dat ik zag (met die docks) zag er wel leuk uit en zo maar een easter egg heb ik nie ontdekt :( Zul je wel weer beeldje voor beeldje moeten kijken :(

Dam ik wil half-life 2!!!!!!!!!!!!

Ik ga de tekst van G-man die hij zegt nadat hij dit zegt: "Pay attention mister freeman, I'm only gonna say this once!" ff achterstevoren draaien, eens kijken wat daar uitkomt! :cool:

Geplaatst door Smartguy
Ik ga de tekst van G-man die hij zegt nadat hij dit zegt: "Pay attention mister freeman, I'm only gonna say this once!" ff achterstevoren draaien, eens kijken wat daar uitkomt! :cool:

In welk fimpje is dat dan download ik die zometeen ff want ik heb alleen filmpje 1 op m'n pc :(

Hier is het geluidsfragment:

http://members.home.nl/gkerstens/test.wav

rmuisklik opslaan als a.u.b

Maar achteruitspelen werkt ook niet, mischien spectrum analyseren? :

aphex.gif

De nieuweste Direct Feed Half-Life 2 Movie is gereleased via Steam. De movie heet BugBait en het is het filmpje waarin Gordon met feromonen bollen een aantal Ant Lions opdraagt Combine Soldiers aan te vallen. Weer een zeer mooi filmpje welke je via Steam kunt krijgen.

Online mirror van FilePlanet voor de nieuwste Half-Life 2 movie: http://www.fileplanet.com/files/120000/128555.shtml

minimum.

Kan iemand mij efe de goede minimum requirements geven please.

Ik ga nu het 602 mb grootte filmpje kijken (25 minuten beeld)

Tot straks dus :D

Barricade, zevende Half-Life 2 filmpje online

De Half-Life 2 trailer directory van veel gamers blijft maar groeien. Dit keer heeft Valve Barricade, inmiddels het zevende Bink filmpje, beschikbaar gesteld. Zoals ook bij de vorige zes filmpjes is dit een "geremasterd" gedeelte van de E3 demonstratie. Je kunt Barricade via Steam downloaden of via deze link:
http://www.gamershell.com/download_3084.shtml

In beide gevallen kost het je 123MB.

small1060752553_0.jpg

Ik ben vooral benieuwd naar het Techdemo-filmpje. Zie je eindelijk duidelijk de nieuwste effecten in actie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan