Nieuw internet aansluiten capaciteit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten1928

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2010
Berichten
35
Ik ga volgende week verhuizen en wil natuurlijk als het kan meteen internet hebben. Ik heb even mijn postcode gecheckt, en ik heb glasvezel bij mij thuis. Ik denk dat ik ga kiezen voor KPN omdat mijn ouders dan meteen bellen en televisie in 1 pakket kunnen kopen. Ik vraag me alleen af welk pakket ik dan moet nemen hoeveel download / upload snelheid. er moeten 3 pc's en 1 xbox moeten kunnen worden aangesloten en ik en mijn broertje willen gewoon goed kunnen ''gamen'' op ook de zwaardere spellen. zoals COD:BO.

http://www.kpn.com/glasvezel/internet.htm

wat moet ik dan nemen mijn ouders willen het liefste gewoon 45 per maand betalen. Maar als jullie nu al zeggen dat dat hem niet gaat worden dan moet ik dus hoger nemen en misschien het zilver pakket. Graag wat advies!

Als ik in het verkeerde forum heb gepost dan mijn excuses :D
 
Hoi,

Welke kabelaanbieder heb je daar heb je daar al eens me vergeleken?
 
Wat bedoel je precies ik heb even gekeken op deze site www.glashart.nl en heb vervolgens mijn postcode ingevuld. Hij zij toen dat er een glasgevel verbinding mogelijk was. Ik klik verder en hij komt met de volgende providers.

Concepts ICT
KPN Glasvezel
Plinq
Tweak
XMS

KPN kwam mij het meest bekend voor. En nog even iets bij KPN lijkt het alsof ze het alleen over draadloos hebben maar ik wil natuurlijk gewoon internet via een LAN kabel. Ik gebruik zelf zulke stroom kastjes 1 in je router en 1 in je pc zo heb ik prima internet
 
Hoi,

Nee begreep het even niet maar denk inderdaad dat op het ogenblik kpn de bekendste is je krijgt dan een Experia Box en dar kan je ook bekabeld mee internetten zitten 4 aansluitingen op. En qua snelheid kom ik er niet echt achter wat je krijgt bij brons ,zilver en goud je moet eerst postcode check doen .
 
Ja ik kan kiezen ik vroeg me gewoon af hoe snel 30 mb/s upload/ download is en oef je daar fatsoenlijk mee op het internet kan inclusief spellen enzo misschien weten jullie wat je iig nodig hebt
 
Hoi,

Daar kan goed mee internetten hoor ben jaloers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan