nieuw ip adres.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snoopy2108

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2010
Hallo Allemaal,

Ik heb internet van ziggo en gebruik een router d-link type dir-615

ik zou graag van ziggo een nieuwe ip adres willen ontvangen omdat ik op bepaalde site's geband bent
Ik heb gedaan de pc rechtstreeks op het kabelmodem aangelsoten dan krijg ik wel nieuwe ip adres maar als ik dan de router weer aansluit krijg ik het zelfde ip adres wat geban is.
Ik heb ook een harde reset gedaan van de router blijft het zelfde. Ik heb het mac adres gecloond in de router daardoor krijg ik wel een ander ip adres mee, maar ik weet niet als ziggo de ip adres gaat wisselen of ik dan gewoon internet blijft houden.

Weet iemand misschien hoe ik dan wel een ander ip adres kan krijgen van ziggo helpdesk bellen heeft geen zin heb ook gedaan.

Groetjs Rene

Meeste routers hebben een functie genaamd Static iP. Daarmee kan je om een tijd een nieuwe ip-adress krijgen. Ik zou dat even aan zetten en kijken of het dan wel lukt.Als een provider of een site je bant, dan bannen ze meestal het ip-adress van de modem,, maar kijk maar of dit werkt.

Greetz

de functie static ip zit in mijn router maar welk ip adres moet ik daar invullen. als ziggo gaat wisselen van ip adres doet mijn internet verbinding het dan nog

Je moet de functie alleen mar aanzetten en zeggen bijvoorbeeld een maand. Vervolgens gaat je Router je om de maand een nieuwe ip-adres geven, Niet Ziggo

als ik dat wil aanzetten krijg ik een fout melding invalid ip adres het probleem dat ziggo mijn een nieuwe ip adres moet geven dat ip adres is juist geband van ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan