nieuw laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2012
Hoi allemaal, Ik wil een nieuw laptop kopen.
Ik ben dit jaar beginnen te studeren op hogeschool, dus ik moet veel samenvattingen en taken maken.
Daarvoor heb ik een goede en snelle laptop nodig en ik wil ook dat als ik meerder tabbladen open dat het nog altijd snel is.
De batterij moet ook veel meegaan. De grootte van de beeldscherm kan 14 en 15 inch zijn.
Mijn budget is max 600 euro.
Ik begrijp niet zoveel van pc stuff maar wil wel een goed laptop. Liefst geen merken zoals acer, hp,samsung,..
De belangrijkste factor voor mij is dat de design mooi is dus een ander kleurtje dan zwart, dit is heel belangrijk :)

groeten carlin

Ten eerste; waarom geen merken?
Je hebt al goede merk laptops voor kleine prijsjes.

Ten tweede; Design is toch niet het belangrijkst voor je?
Als ik een nieuwe laptop/pc koop gaat het om wat hij kan, niet om hoe hij er uit ziet.
En trouwens, leve de laptopstickers!

Dankjewel allemaal voor jullie reacties :)

@djjochem Je hebt eigenlijk wel gelijk, ik ben al dagen op zoek naar een laptop en heb besloten dat design toch niet zoo belangrijk is.
Als antwoord op je eerste vraag is dat de mensen in mijn omgeving wel ervaring hebben met die merken en het helemaal niet goed vinden.
Ik heb altijd goede reacties gehoord over het merk Asus, de rest zijn dus niet zo goed denk ik toch. Maar zoals ik al gezegd heb ik weet niet veel ivm pc, laptops,...
En daarom heb ik ook om jullie advies gevraagd. Maar dank je :
@Dennisf je voorstel ivm asus vind ik heel goed ik wil wel dat laptop maar dat is niet te koop hier in Belgie :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan