nieuw mobiel max 150 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo helpmijers,

Ik wil binnenkort over ongeveer 1 maand een nieuwe telefoon kopen:

-hij mag max 150 euro zijn

-het liefst touschscreen

-camera

-bleuthoot

alvast bedankt

gr Daniël

lijkt me idd een goede keuze zijn er nog meer opties of niet?, en kan ik daar mijn oude sim kaart instoppen of niet?

Ja er zijn altijd meer opties, kijk anders even op www.bol.com rond.:cool:
Deze samsung is simlock vrij, dus als het goed is kan je oude simkaart er in (heb bij bol.com zelf een nokia 6300 gekocht, kon ook een oude simkaart in).

Ik zou voor de samsung star gaan (800 uur stand-by!). Maar je moet ook zelf nog even kijken bij specificaties.

star is beter om verschillende redenen.

-batterij is beter (mijn star gaat ongeveer 10 dagen mee voor ik hem moet opladen)
- touchscreen is beter (de cookie gebruikt een druk sensor voor het scherm terwijl de star een warmte sensor heeft, met als gevolg dat de star veel beter reageert)
-star is sneller
-star kan meer aan multitasking doen (voor zover dat dat mogelijk is, maar hier bedoel ik mee dat je bv. muziek kan luisteren en ondertussen nog iets anders doen, terwijl dat moeilijker is voor de star

En er zijn nog verschillende andere redenen

star is beter om verschillende redenen.

-batterij is beter (mijn star gaat ongeveer 10 dagen mee voor ik hem moet opladen)
- touchscreen is beter (de cookie gebruikt een druk sensor voor het scherm terwijl de star een warmte sensor heeft, met als gevolg dat de star veel beter reageert)
-star is sneller
-star kan meer aan multitasking doen (voor zover dat dat mogelijk is, maar hier bedoel ik mee dat je bv. muziek kan luisteren en ondertussen nog iets anders doen, terwijl dat moeilijker is voor de star

En er zijn nog verschillende andere redenen

ok maar weet jij meschien antwoord op mijn andere vraag? als ik de samsung star bij hi/t-mobile/vodafone haal dat hij dan goedkoper is?

ok bedankt allemaal, ik ga binnenkort de star halen

gr Daniël

Laatst bewerkt:
en nog wat...
de samsung star maakt betere foto's in vergelijking tot concurrent cookie

Hallo.

Heb laatst mijn abo verlengt met 2 jaar en kreeg gratis een samsung omnia i900. Dit konden ze doen omdat de omnia2 uit is, en ze blij zijn de oude voorraad zo kwijt te zijn.
Dus met een beetje onderhandelen en zoeken, kun je goedkoop een windows mobile 6.1 scoren.

Groetjes Erik Rothuis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan