kwaksmak
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 feb 2004
hey
ik wil dus een nieuw moederbord aanschaffen omdat ik een nieuwe videokaart wil op pci-e basis. ik wil er dus niet op achteruit gaan qua videokaart en vraag dus ff om hulp hier.
de specs die ik nu heb zijn:
mobo : asus a8v deluxe
video : asus v9999gt AGP (6800 gt draait stnd op 350/700)
cpu : amd 3200 @ 2.6 ghz (939)
geheugen : Kingston Hyper-X DDR400 @ 236mhz
mijn oog voor een mobo viel op de asus A8N-SLI GL/PCIEx. dit omdat ik misschien later in SLI wil gaan draaien (verstandig of overbodig?)
en een videokaart leek me de XFX 6600gt wel heel leuk omdat deze kaart standaard op 500/1000 draait.
kan op internet niet zien of ik er dan op achteruit ga. zou dus wel heel graag willen weten of deze keus verstandig is of dat ik beter een andere videokaart en/of moederbord kan nemen.
prijs voor een mobo had ik ongeveer €150 in gedachten
prijs voor een videokaart had ik rond de €250 in gedachten
ik wil dus een nieuw moederbord aanschaffen omdat ik een nieuwe videokaart wil op pci-e basis. ik wil er dus niet op achteruit gaan qua videokaart en vraag dus ff om hulp hier.
de specs die ik nu heb zijn:
mobo : asus a8v deluxe
video : asus v9999gt AGP (6800 gt draait stnd op 350/700)
cpu : amd 3200 @ 2.6 ghz (939)
geheugen : Kingston Hyper-X DDR400 @ 236mhz
mijn oog voor een mobo viel op de asus A8N-SLI GL/PCIEx. dit omdat ik misschien later in SLI wil gaan draaien (verstandig of overbodig?)
en een videokaart leek me de XFX 6600gt wel heel leuk omdat deze kaart standaard op 500/1000 draait.
kan op internet niet zien of ik er dan op achteruit ga. zou dus wel heel graag willen weten of deze keus verstandig is of dat ik beter een andere videokaart en/of moederbord kan nemen.
prijs voor een mobo had ik ongeveer €150 in gedachten
prijs voor een videokaart had ik rond de €250 in gedachten