NIeuw modem dan ADSL2+

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Moet eerdaags een modem komen voor mijn zwager. Heeft nu USB maar dat is niets geen ingebouwde firewall. Nu las ik dat de nieuwe Alcatel 516 al geschikt is voor ADSL 2 (+). Kan ik deze dan ook voor de huidige ADSL gebruiken ?

Is voor Tiscali via KPN.

Alvast dank.

Geplaatst door snarf54
Moet eerdaags een modem komen voor mijn zwager. Heeft nu USB maar dat is niets geen ingebouwde firewall. Nu las ik dat de nieuwe Alcatel 516 al geschikt is voor ADSL 2 (+). Kan ik deze dan ook voor de huidige ADSL gebruiken ?

Is voor Tiscali via KPN.

Alvast dank.

Ja, waarschijnlijk werkt dat zonder enige problemen maar er zijn natuurlijk uitzonderingen en het beste is gewoon om te vragen of je het mag omruilen mocht het niet werken.

Dan moet je de provider vragen als zei daarr al aan toe zijn, dan is het geen probleem.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door snarf54

Is voor Tiscali via KPN.

Alvast dank.

Misschien is dan de 546 (4 poorts inbouw) makkelijker.stel je wil later nog een computer inpluggen dan ben je er klaar voor.
Verder kun je met de 580 zowel draadloos als met netwerkkabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan