Wie helpt me, want ik word er radeloos van! Heb een Asus P4V800-X moederboard met een Celeron 2.66 ghz cpu geinstalleerd, maar hij laat bij het opstarten het Asus scherm zien, dan heel snel de controle van schijven en cdrom enzo en geheugen en dat is allemaal ok. Wordt ook in de bios netjes herkend, maar dan begint ie met dat RAID, scanning devices en dan begint ie weer opnieuw. en dat blijft ie doen, wat ik ook instel in de bios of probeer. Ik heb een Maxtor hd, 120 GB gewoon op de IDE. Ik wil dus niks met dat Raid of sata gedoe, maar er is geen mogelijkheid dat uit te schakelen. Denk dat ie daar over struikelt.
al 3 keer het hele boekje gelezen en ook de manual op de cdrom bekeken, maar nergens iets over het uitschakelen ervan.
In die RAID bios kan ik, maar kan er niets doen. Zou met pijltoetsen, F1 en Enter moeten kunnen werken, maar niks reageert.
HELP
al 3 keer het hele boekje gelezen en ook de manual op de cdrom bekeken, maar nergens iets over het uitschakelen ervan.
In die RAID bios kan ik, maar kan er niets doen. Zou met pijltoetsen, F1 en Enter moeten kunnen werken, maar niks reageert.
HELP