Hallo,
Ik heb zelf een systeem samengesteld en gisteren de onderdelen ontvangen. Ik ben begonnen met het monteren van alle onderdelen, maar nadat ik alles gemonteerd heb en de pc voor het eerst wilde aanzetten gebeurde er werkelijk niets. Het lampje op het moederbord brand (standby) wel, verder gaan er geen fans draaien, geen piepjes.
Ik heb een andere (zeker werkende) voeding geprobeerd, maar die geeft hetzelfde resultaat.
Ik heb alle apparaten behalve het moederbord en processor losgekoppeld: geen resultaat
De power buttons etc zijn ook zeker goed aangesloten.
Hier mijn systeem:
Mobo: Asus P5B iP965, SATA2 RAID, GLAN, 8CH
Processor: Intel Core 2 Duo E6420 2.13GHz FSB1066 4MB Box
Voeding: Cooler Master Powersupply Realpower 550W SLI
Videokaart:Club3D Videokaart PCI-e GeForce 7600 Passive 512MB DDR2 DVI/TV
Harde schijf: Western Digital 250GB SATA300 16MB, WD2500KS
Geheugen: Kingston 2x1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0
Ik denk zelf dat het moederbord defect is, maar misschien hebben jullie nog een idee?
Alvast bedankt!
Ik heb zelf een systeem samengesteld en gisteren de onderdelen ontvangen. Ik ben begonnen met het monteren van alle onderdelen, maar nadat ik alles gemonteerd heb en de pc voor het eerst wilde aanzetten gebeurde er werkelijk niets. Het lampje op het moederbord brand (standby) wel, verder gaan er geen fans draaien, geen piepjes.
Ik heb een andere (zeker werkende) voeding geprobeerd, maar die geeft hetzelfde resultaat.
Ik heb alle apparaten behalve het moederbord en processor losgekoppeld: geen resultaat
De power buttons etc zijn ook zeker goed aangesloten.
Hier mijn systeem:
Mobo: Asus P5B iP965, SATA2 RAID, GLAN, 8CH
Processor: Intel Core 2 Duo E6420 2.13GHz FSB1066 4MB Box
Voeding: Cooler Master Powersupply Realpower 550W SLI
Videokaart:Club3D Videokaart PCI-e GeForce 7600 Passive 512MB DDR2 DVI/TV
Harde schijf: Western Digital 250GB SATA300 16MB, WD2500KS
Geheugen: Kingston 2x1GB DDR2 SDRAM PC6400 CL5.0
Ik denk zelf dat het moederbord defect is, maar misschien hebben jullie nog een idee?
Alvast bedankt!