Nieuw moederbord, geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corina35nl

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Hallo,

Ik heb sinds gisteren mijn pc terug, want er moest een nieuw moederbord in.
Nu wilde ik gisteren mediplayer starten en nu geeft hij dus aan dat er geen geluidskaart is.
Ook in apparaat beheer is geen geluidskaart te vinden.
ik kan natuurlijk mijn pc terug brengen naar de winkel waar het moederbord geplaatst is met als gevolg dat ik mijn pc weer een paar dagen kwijt ben. Maar ik dacht, ik kan ook proberen of jullie me kunnen helpen???
Weten jullie wat er fout kan zijn. Voordat ik een ander moederbord kreeg, had ik dus wel geluid.
Mijn nieuwe moederbord is : ASRock P4i65G

Ik hoor graag van jullie!

groetjes Corina

Eerst in de bios kijken of de audio chip wel op enabled staat.

Tevens de audiodrivers vanaf de moederbord cd installeren, kan helpen.

Hallo,

Ik heb sinds gisteren mijn pc terug, want er moest een nieuw moederbord in.
Nu wilde ik gisteren mediplayer starten en nu geeft hij dus aan dat er geen geluidskaart is.
Ook in apparaat beheer is geen geluidskaart te vinden.
ik kan natuurlijk mijn pc terug brengen naar de winkel waar het moederbord geplaatst is met als gevolg dat ik mijn pc weer een paar dagen kwijt ben. Maar ik dacht, ik kan ook proberen of jullie me kunnen helpen???
Weten jullie wat er fout kan zijn. Voordat ik een ander moederbord kreeg, had ik dus wel geluid.
Mijn nieuwe moederbord is : ASRock P4i65G

Ik hoor graag van jullie!

groetjes Corina

ik denk dat de drivers voor je on board geluid niet of niet goed geinstalleerd zijn.
kijk eens bij deze computer>rechts klik>eigenschappen>hardware> en kijk eens of er ergens iets staat met een geel vraagteken oid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan