nieuw moederbord geplaatst maar gelijk weer dood

Status
Niet open voor verdere reacties.

BERT1954

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
Hallo,

Ik zit met een probleem heb 2 maanden geleden nieuw moederbord + processor + geheugen gekocht, alles geinstalleerd en werkte allemaal perfect.
paar dagen geleden ssd schijf gekocht, aangesloten stroom op de pc aangesloten schakelaar ingedrukt lampje gaat aan en gelijk weer uit. krijg pc met geen mogelijkheid meer aan. groene lampje op mobo brand wel.
heb al andere voeding geprobeerd maar werkt ook niet.
weer nieuw mobo gekocht aangesloten schakelaar ingedrukt lampje aan en gelijk weer uit.
krijg weer pc niet aan. heb al alle componenten eruit gehaald en dan geprobeerd maar gebeurd niks.

Wie kan helpen svp ??

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ik zou alles eens uit de kast halen en buiten de kast eens proberen eerst zo kaal mogelijk .(of bedoelde je dit ook met componenten)

Ik zou alles een heel goed naloopen ( je weet wel draadje coor draadje )
en inplaats van een nieuwe MoBo een nieuwe voeding

Trouwens waaren die eerste voeding en die vervangende voeding van de zlefde Kap.

Heb alles al uit de kast gehaald en alle onderdelen stuk voor stuk er uitgehaald ook al uit andere werkende pc voeding gehaald maar dat werkt ook niet,ook alles erafgehaaldtot en met de cpu maar er gebeurd niets mobo heeft stroom want groene lampje brandt.

Ik denk dat er dan niets anders opzit dan het moederbord ter RMA aan te bieden bij de leverancier.

Het lijkt mij heel sterk dat 2 moederbords sneuvelen. Weet je zeker dat hij niet opstart als je alleen stroom op het moederbord en op de processor hebt? Wat zit er eigenlijk in(moederbord, processor etc.)?

Moederbord: ASUS M4N98TD EVO, nieuwe mobo Gigabyte 990XA_UD3, CPU AMD Phenom II X6 1100T Black edition, 4x 4 gb Corsair vengeance 1600mhz, 60 gb ocz vertex 2 sata II, 2x nvidia 280 gtx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan