nieuw moederbord met processor maar welke ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

spensha

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Ik wil graag mijn pc een beetje opkrikken hij hoeft niet super te worden want binnenkort krijg ik een macbook pro (als de nieuwe er is)

Naamloos.jpg

Naamloos2.jpg

Fabrikant : MEDIONPC
Moederbord : Asus P5GC-MX/MEDION/SI
Bios : American Megatrends Inc.
Chipset : Intel i945G/GZ
Fysiek Geheugen : 8192 MB DDR2-SDRAM
LPC bus : Ja
PCI Bus : Ja
Bus PCI-Express : Ja
USB Bus : Ja
SMBus/i2c Bus : Ja
Bus HyperTransport : Nee
Bus QPI : Nee
Bus CardBus : Nee
Bus FireWire : Nee

zoals je kunt zien is het al een verouderde pc en daarom zou ik er het liefst niet al teveel geld aan uit willen geven

Als iemand mij kan helpen heel graag :)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Met een moederbord alleen krik je geen pc op wel met een processor of videokaart en geheugen.

ooh oke ik had mijn videokaart en RAM laatst ook al geupgrade dus hoopte dat ik voor niet zo veel geld hem nog een beetje sneller kon krijgen

enige suggesties ?

Hoi,

Maar als dit nu werkt de videokaart en het geheugen wat is dan de meerwaarde van een ander moederbord wat wil je bereiken?

het werkt wel maar hij nog erg traag dus ik wou hem wat opsnellen door dan een moederbordje met processor te kopen ;)

Hoi,

Als dit je moederbord is kan je nog wel een andere processor erin zetten want met een ander moederbord zal je ook ander geheugen moeten kopen en is dat niet niet zonde als je eerdaags een macbook gaat kopen anders is dit misschien een optie?

als het goed is moet het hem zijn :)
heb je mischien ook nog een aanrader voor wat voor processor ik er dan ik kan zetten ? :)
alvast bedankt :thumb:

Hoi,

Als je nog ergens een e 8400 0f 8500 kan bemachtigen lijkt mij dit wel een vooruitgang.

oke super bedankt :thumb:
laatste vraagje dan laat ik je met rust ;p als ik zo een koop moet ik dan ook nieuwe cooler ofzo of kan ik de oude gewoon gebruiken ?

Hoi,

Denk dat het verstandig is als er geen standaard koeler bij de nieuwe processor wordt meegeleverd wel een andere er bij te kopen meestal wel op elkaar afgestemd de standaard meegeleverde dan he!

haha ben ik beetje in de war dus even voor de zekerheid : dus die er bij meegeleverd word is oke

oke mooi dan zal ik die gaan zoeken :D

nog zuper bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan