Nieuw moederbord+processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bravia

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2008
Is het mogelijk om een nieuw moederbord of processor in mijn laptop te plaatsen?

Hij is nogal traag vind ik:rolleyes:

Ik heb een Acer aspire 7720Z Moederbord = Intel GL960

Een nieuwe moederbord is eigenlijk al niet te doen. De moederborden zijn namelijk meestal pas gemaakt. Ook de processor vervangen is eigenlijk niet te doen.

Enige dat je zou kunnen doen is het geheugen uitbreiden. Deze is meestal makkelijk toegankelijk via de onderkant.

Maar was je laptop eerder ook traag dan? Of is dat naar gelang de jaren erin geslopen? Want dan zou een herinstallatie ook nog wel eens willen helpen.

Moet ik het ram geheugen dan uitbreiden en zoja waar kan ik dit kopen?

Mijn laptop is heel erg traag ofzo maar ik wil hem gewoon iets sneller hebben snap je?

Alvast bedankt:thumb:

Makkelijkste is gewoon dezelfde plek waar jij ook de laptop hebt gekocht.

Verder zou je met een lokale pcboer ook nog kunnen regelen dat hij het er voor jou inzet. Scheelt jou weer werk en als het niet goed gedaan is dan zijn zij verantwoordelijk en kun je ze erop aanspreken.

Maar zoals ik al zei was de laptop vroeger ook traag dan? Want als dat het niet geval is dan is er ook niet gelijk een reden om je laptop te upgraden.

Als ik mijn laptop eventueel nieuw geheugen zou geven waar kan ik dit dan kopen en hoe weet ik welk geheugen geschikt zal zijn voor mijn laptop?

Alvast bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan