Nieuw Moederbord Start niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jmindustries99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2006
Ik heb gistermiddag een nieuw moederbord aangeschaft omdat het oude moederbord het niet goed deed zoals de usb en de compoorten deden het niet en de floppy drive deed het ook neit meer op dat moederbord. Maar goed ik heb dus een ASUS P4P800-X gekocht en hem er zelf ingezet. Nu vraag ik me af of ik de Control Panel Connector en die USBW12 23 45 56 en dat andere Crl of zoiets goed erin heb gedaan. Zou iemand mij kunnen helpen met die control panel connector en waar die draden er dan op moeten zitten want ik heb de gebruikershandeleiding gelezen en de draden er precies zo op gedaan zoals daar beschreven stond maar als ik dan ook de pc probeer aan te drukken. "Lijkt het of mijn moederbord zijn hartje kwijt is" want ik krijg dan ook GEEN reactie. Helemaal niks. Het enige dat brand is het lampje op het moederbord van dat hij op standby staat. Dus echt dood is hij gelukkig nog niet, Wie kan mij helpen met een foto hoe de draden en die kleine blauwe pikkies moeten zitten, of het mij vertellen??? Alvast bedankt :thumb:

Als je die kabeltjes aansluit zoals op Blz 1-25 en 1-22deze kunnen niet missen,kan maar op 1 manier aansluit ,en niet vergeten ATX 12Volt er op zetten

domme vraag van mijn kant,maar heb je wel de afstandbusjes er tussen gezet?

Bandit en lokoloko bedankt voor de hulp. Bandits idee helpt niet die van lokoloko moet ik nog proberen toch bedankt jongens. En die buisjes staan goed ja !

Jmmr lokoloko werkt ook niet ik breng hem dinsdag wel naar de computerwinkel.. die 25 euro maken ook niet veel uit.

Die van @Lokoloko is hetzelfde als wat ik bedoel ,en juist overduidelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan