nieuw moederbord vanwege cpu.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joerii14

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
hallo,

ik ben van plan om een nieuw moederbord te gaan halen maar mijn vraag is is dit wel zo verstandig, want ben op een probleem gestuit met mijn nieuwe processor.
deze werkte niet goed en ik denk dat ik weet waarom maar ik wou het even bevestigen.

ik heb nog eens gekeken bij de specs van mijn mobo en na wat kijken zie ik : Note: This motherboard supports up to 95W AMD CPU.
en nu heb ik dus een cpu van 125 W.
onvoorzien probleempje maar zou het hier door kunnen komen dat mijn cpu het niet doet zoals verwacht ?

zo ja zou ik dit moederbord willen gaan kopen.
zouden jullie dit een goede keuze vinden ?

http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/productDetail.html?searchClass=mainboard&artno=GEER06&cn=1

met vriendelijke groet,

J.v.Grimbergen.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Zou je wat meer informatie kunnen geven over je processor en moederbord?

ja heb deze te snel gekocht en niet al te goed naar de specificaties gekeken te hebben, maar de pc is alweer terug van de winkel en ben 15 euro kwijt aan onderzoekskosten terwijl ze het probleem niet hebben ontdekt, en toevallig dat ik dat zelf wel heb ontdekt.

en deze werkt ook met de amd athlon x2 6000 + ?
vrij mooi bordje denk dat ik dus voor deze ga.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Op dat bordje heeft bij mij een Athlon64 X2 gedraaid die 140 W. TDP had !

Northbridge werd wel wat heet, maar draaien als een tierelier !

Greetz,

Harry.

Oke, ik heb dit bordje dus bij alternate besteld.
eerste bestelling bij alternate en meteen ook de laatste.
ze hebben mij een kapot moederbordje toegestuurd.

Oke, ik heb dit bordje dus bij alternate besteld.
eerste bestelling bij alternate en meteen ook de laatste.
ze hebben mij een kapot moederbordje toegestuurd.
Hoe weet je dat ie stuk is? Het kan evt. zo zijn dat het geheugen niet goed werkt i.c.m. je mobo.

ik weet dat hij stuk is omdat ik alles heb geprobeerd, meerdere geheugenreepjes, meerdere processors. hij starte gewoon niet op. en kreeg geen biospiepje.

Heb ondertussen van alternate al een nieuwe, precies dezelfde toegestuurd gekregen en hij doet het !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan