Ik heb een asus a7n8x-vm/400 ( http://nl.asus.com/prog/spec.asp?m=A7N8X-VM/400&langs=10# ) moederbord aangeschaft; mijn os is win98, en nu na het aansluiten van mijn moederbord, worden mijn cd-rom drives niet gedetecteerd, hoewel ze wel in bios te zien zijn...... (Harddisk op prim IDE aansluiting en twee cd-rom op 2nd IDE aanlsuiting met ultra ATA kabels uiteraard; de jumpers staan ook goed... Ik denk dus dat het os niet meewerkt
Bij apparaatbeheer geeft ie een foutmelding bij IDE-controllers.... opnieuw installeren hiervan heeft geen enkel nut, omdat 'het goede stuurprogramma' al is geinstalleerd......
Ik word er een beetje moe van, kan iemand mij een wijze tip geven (en niet zoiets van: ander os; 'k zou graag win98 willen houden nl....
Bij apparaatbeheer geeft ie een foutmelding bij IDE-controllers.... opnieuw installeren hiervan heeft geen enkel nut, omdat 'het goede stuurprogramma' al is geinstalleerd......
Ik word er een beetje moe van, kan iemand mij een wijze tip geven (en niet zoiets van: ander os; 'k zou graag win98 willen houden nl....