Nieuw moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
hallo allemaal!

Mijn moederbord is doorgepiept:( Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe, opzich ben ik best blij dat hij kapot is want was een goedkoop ding:) Maarja, toch kost het weer geld, zo'n nieuw ding. Nu weer terug naar me vraag,

weet iemand een mooi moederbord voor me? Zonder CPU erbij enzo. Weet zelf namelijk niet precies hoeveel een redelijk bordje kost, dus daarom weet ik ook niet precies hoeveel ik er voor wil uitgeven. Wel wil ik rond de 130 euro blijven (mag lager maar niet al te veel omhoog):). Ik heb een AMD phenom II x4 810 @2600 OC @3120, Power: Antec true power 750 watt BLUE.
GRAKA: HD48701GB XFX.
RAM: 4GB ddr3 ram (1333MHZ)
Ik zoek een AM3 bord^^
Als jullie nog meer specs nodig hebben hoor ik het wel, ik hoop dat iemand me kan (en wil) helpen!

Alvast bedankt,
Drioras

Laatst bewerkt:
Hoe groot mag het bord zijn ATX of MATX. Voor ATX (klik). Dat is een prima bordje met USB 3.0 en SATA 6 gb/s. Daarnaast is ie niet al te duur.

Bedankt voor je snelle reactie!

Leuk bordje:P En ehmm:o hoe kan ik zien of ik ATX kan hebben?

Ik heb mijn bord effe vergeleken met die jij had laten zijn, alleen heb ik geen plaats voor die blauwe usb ingangen aan de achterkant. Heb te weinig plaats daar voor in me pc. Betekend dat, dat ie dan waarschijnlijk niet gaat passen? Of valt daar voor iets te regelen? Als die zou passen dat word dat me eerste keus. Goed bord en goed met de prijs:love: En als die niet past, weet je dan een mooi bordje voor me die wel past^^:)

Heb je je pc zelf gebouwd? Dat je geen ruimte hebt, klopt. Je krijgt er daarom ook een IO bracker bij. Das het plaatje wat zegmaar achter je mobo zit. Die past natuurlijk wel bij deze (aangezien MSI die zelf maakt). Als je je moederboard er uit haalt, kan je het io bracket er ook uit halen. Die blauwe usb poorten zijn trouwens USB 3.0 poorten. Dus je bent ook voorbereid op de toekomst.

Nogmaals bedankt voor je snelle reactie,

Ik heb me pc niet zelf gebouwd. Maar nu zitten er al meer nieuwe onderdelen in dan er orgineel inzaten:P
Volgende pc ga ik wel zelf in elkaar zetten. Heb me modo ook al een keer eruit moeten halen voor een andere cpu cooler, de Style muggen 2. Maar dat zou dus betekenen dat hij wel pas? Of zal ik effe de grootte van het stukje opmeten waar al de kabels in gaan van het moederbord? die IO bracker?

Alvast bedankt

Dit is een IO Bracket
13020010440sg9.jpg

Je link werkt niet, en zijn al die maten van die IO Bracket hetzelfde? Alleen andere vorm? Voor de porten enzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan