nieuw moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

tito1965

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2016
ik heb een nieuw atx moederbord msi h170a gaming pro + intel i5 6600 ,nou mis ik een aansluiting op mijn voeding dat is een 8 pin op mijn voeding zit een 4 en 6 pin geel zwart heb een verloop stekker gekocht van 6 naar 8 pin maar hij wil niet opstarten voeding is 500 watt Iemand een idee wat er aan de hand is? BVD!!

Laatst bewerkt:
Meer info van het verloop?

Wat gebeurt er nu als je boot?
Niets?

Indien wel alles aan gaat, monitor aan de onboard geeft ook geen beeld?

Wel erg summiere info die je geeft.

wat voor voeding heb je precies?

Als die al ouder is dan 5 jaar raad ik aan om zoiezo een nieuwe te kopen, een goede 500 watt voeding hoeft al niet zo duur meer te zijn tegenwoordig ;)

de 6 pin aansluiting is trouwens niet voor je mobo maar voor je gpu, de 8 pin adapters die je daar voor hebt zijn ook alleen voor je gpu en moeten niet passen in de 8 pin aansluiting van je mobo.

Laatst bewerkt:
met die 8 polige stekker erin doet hij helemaal niks als ik hem aanzet. haal ik die stekker eruit dat gaat hij wel aan en brand er een led op het mb, cpu not detected or fail maar er gebeurd dus verder niks geen beeld en geen harddisk actie! en ja de voedig is al zo,n 5 jaar oud! moet maar voor een nieuwe gaan kijken dus! (zal de vrouw niet blij mee zijn!):D

Laatst bewerkt:
haha ik denk dat je vrouw al helemaal niet blij is dat je een hele nieuwe pc zou moeten kopen :P

maar om welk type voeding gaat het ( een foto van de voedingsinfo sticker zegt ook al genoeg )

oude voeding is sweex ps021 400 watt heb net nieuwe bested bij media markt daar zitten 2 van 4 op die moeten dus op het moederbord op de plaats van die 8 .maar bedankt!!

ja inderdaad wel slim om die te laten vervangen, het stamt nog uit de molex tijdperk.... dus ja.... ;)

en Sweex is eigenlijk ook niet een top merk naar wat ik weet....

welke voeding heeft u besteld?

Nieuwe voeding zit er in hij loopt als een tiet ! Nu ff alles uitvogelen !!! (GELUKKIG NIET NAAR DE KL....!) Maar bedankt voor de support!

geen dank, daar is dit forum voor ;)

nu alleen nog de vraag als "opgelost" zetten, zit recht bovenaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan