Nieuw netbook kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janine12

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
Berichten
33
Hallo,

Op dit moment ben ik in het bezig van de HP pavillion dv6000 en ben hier op zich tevreden mee. Echter heb ik deze al weer 4 jaar en begint hij langzaam af te takelen.
Ik wil nu een nieuwe laptop/netbook gaan kopen, maar ik heb echt geen idee welke er goed is. Het is voor mij belangrijk dat hij een beetje dezelfde specificaties heeft als de laptop die ik op dit moment heb, alleen het geheugen mag groter zijn. Verder vind ik het belangrijk dat hij kleiner is en zelf zat ik te denken aan een 12 inch.
Heeft er iemand tips zodat ik iets gerichter kan gaan zoeken?

Gr
 
Hoi,

Als je de laptop als 'hoofd'-computer gebruikt, dus geen andere pc o.i.d. ernaast. Zou ik geen netbook aanschaffen.
Vooral als je er veel eigen bestanden op hebt, werkt met MsOffice bijvoorbeeld, maar ook foto's opslaat en mogelijk bewerkt heb ik de ervaring (niet persoonlijk maar w�l bij een aantal 'klantjes') dat hij niet voldoet bij regulier dagelijks gebruik als vervanging voor een desktop of 'zware' laptop.
Houd er ook rekening mee dat in de meeste netbooks vanwege de compactheid geen dvd-speler zit. Op zich kan je dan een losse kopen die je aansluit op een usb-poort, maar dat is lang niet altijd even handig.
Ook de grafische kwaliteit (combinatie van beeldscherm en videokaart) is vaak niet hoog.

Kijk voor beoordelingen eens hier bij Tweakers
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan